Onko sinun kasvosi nähty televisiossa tai lehdessä ?

minut on bongattu tv:ssä salppurin kisoissa kun kaverin kanssa kaadettiin aita siitä mäkihyppyrien edestä.
ja sitten oli joku mainoslehti johon jotain katuhaastattelua tuli..

Avainsanat: julkinen paikka kasvosi tunnistettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 22:44

Vajaa vuosi sitten oli puolen sivun kokoinen kuva kaupunkimme lehden liitteessä. Juttu käsitteli parturia ja siellä käyntiä (tai käymättä jättämistä) ja ohessa oli myös haastattelu.
Omissa urheilulajeissaan pääsi pari kertaa telkkariin ja lehteen melko usein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 22:42

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:55

Olen ollu paikallisessa lehdessä muutaman kerran työni puolesta haastattelussa kuvan kera. Sitten meidän järjestön omassa lehdessä pari-kolme kertaa sekä myöskin liiton lehteen olen kirjoittanut joskus jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:59

Olen kyllä töyni puolesta pääsyt lehteen kuvan kanssa... Kymmenen vuotta sitten..
Pienenä lapsena pääsin lehtikuvaan,kun meidän lähellä sattui kolari...olin nenä pitkällän katsomassa mitä tapahtui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:59

Muutama vuosi sitten kun olin avomieheni kanssa savonlinnan torilla katsomassa Halavatun Pappoja, niin pääsimme kaupunkilehden valokuvaan.
Iskelmän sivuilla oli kuvia Himokselta, niin siellä pällistelin parissakin kuvassa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 01:27

muutaman kerran viuhahdellut niin telkussa kuin useammassakin lehdessä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 02:02

Opiskeluaikana tienasin taskurahoja koirasmannekiinina ja esiinnyin myös joissain mainoksissakin, silloin bongareita oli ihan riesaksi asti. Vajaassa vuodessa opin ettei se ole minun hommani. Nykyään ei enää kukaan tunnista, hyvä kun edes kotona ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 06:06

Työn puitteissa yleensä paikallisiin lehtiin ottavat kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 06:58

hesarissa, paikallislehdessä, siinäpä ne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:29

Kyllä minä televisiossa olen monta kertaa näkynyt, mainoksessa, ja sanomalehdessä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:54

Tv:ssä kerran, ajankohtainen kakkonen haastatteli ja lehdessä useastikin...liittyen työhöni yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 08:43

Nuorena kuoroni kanssa olimme esiintymässä Laula kansamme-ohjelmassa, sen jälkeen en muistaakseni ole televisiossa ollut. Keski-Uusimaassa on ollut usein kuviani sekä haastattelujani, nyt se on loppu, koska en enää ole julkisuuden henkilö. Minulle ei ole mitenkään tärkeätä olla esillä, nyt on helppoa, kun tietää, että ketään ei enää kiinnosta sanomiseni ja tekemiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:05

Joskus ammoisina aikoina on kuvani ollut paikallislehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:34

Televisiossa en ole vilahtanut kuin taustalla, mutta jokunen freelance-juttu on tullut tehtyä Seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:59

Olen muutamia lausuntoja antanut asiantuntijan roolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:02

lauluköörin kans töllös , lehdissä muutaman kerran ... mutta en ole julkkis , ihan tuon lauluköörin kansa, ja työnikautta muutaman kerran, minua hävetti ihan hirveesti kuvani töllössä ja lehdissä.. en todellakaan ole kuvauksellinen mitenkään.. :( tuosassa yks kerta olisivat haastatelleet turuntv..,seen ja kun näin sen kameran niin luikin pupupöksyis mukamas linja-autoon tuli niin kova paniikkii ykskaks... ai niin ja kulmakunta lehden videolla olen myöskin , mutta onneksi selkäpäin, joka onkin minun kauniinpipuoli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:28

Ilta-Sanomien etusivulla kauan sitten. Ja olikin iso kuva. Telkkarissa olen vilahtanut kaksi kertaa ja radiossa on ääneni kuultu kerran. E-Saimaan sivua koristi kuvani jokin aika sitten. Firmojen omissa lehdissä useinkin, mutta niitä kuvia ei varmuudella tule enää, kun ei ole niitä firmojakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:44

on näkynyt, molemmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:36

Ei ole. enkä koskaan haluais kuvani sellaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:45

Molemmissa 1950-luvun lopulla hiihtokilpailujen jutuissa. Sen jälkeen onneksi on saanut olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 19:45

Onneks en telkus, ainakaan tietääkseni/muistaakseni (ja se muisti:) onkin sitten jo eri juttu), mut radiossa olen ollunna, tää ko. radio-ohjelma tehtiin ystäväni kotona, jossa meitä nuoria oli 3-4 kipaletta...olihan jännää sillon meil...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:54

Molemmissa olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:42

Salaa yritin Saarenmaalla käydä, mutta minun tuurilla naamani kuitenkin vilahti telkkarissa ja käry kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:27

Telkkarissa olen ollut kerran kymppiuutisten loppukevennyksessä, se oli yksi hirvijuttu...
Lehdissä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:32

Itse olen ollut lehdissä ja radiossa monta kertaa