Esiinnyitkö koskaan koulun kevät,joulu tai muissa juhlissa?

Lisätty: 31.07.2009 - 21:27

Minä JOUDUIN SOITTAMAAN kerran nokkahuilua!(Apuva)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 22:25

Ala-asteella joku näytelmä ja olihan sitä kuorolaulua ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 21:22

Aina ja joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:24

lausuinpa kerran runon : Matti ja Katti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:45

olinpas keijuleikeissä tummat pitkät hiukset hulmuten ja näytelmissä myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:50

juu joku tanssiesitys se oli kun oli venäläisiä lapsia kyläilemässä joita me sitten tanssitettiin. muuten en lavalle mennyt. minua ei ole luotu esiintymään kellekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:28

Juu juu, esiinnyin. Muistan kerrankin, kun piti lausua runo
"lehti puusta variseepi, päivä yötä pakenee,
lintu pieni syksyn tullen kesämailleen rientelee.
Minä pieni paimentyttö lentohon en pääsekkään,
tänne tänne jäädä täytyy,
syksyhyn ja ikävään..

Mikä juhla se sitten oli sitä en muista, kaipa jotkut syyskarkelot, mutta kauan siitä on aikaa :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:40

olin kerran joku kuiskaaja, et jos joku unohtais sanat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:45

Olin koulun kuorossa, joten joka juhlassa sai esiintyä.
Yhden ainoan kerran olin näytelmässä, joka kertoi vanhainkodin ihmisistä. Miulla oli yksi ainoa repliikki koko näytelmän aikana. Muistan sen vieläkin, se oli: ikkuna kiinni, täällä vetää.
Ei siitä näyttelijän ura auennut =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 00:04

Vakiesiintyjänä koulun hommeleissa ja jonkun jumppaseuran joulu-ym.juhlissa,mutta se ura loppui lapsena,Nyt jatkan kansallisteatteria asiakaspalvelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 00:51

Kyllä mutta näkymättömänä isossa pahvilaatikossa kelasin jotain rullaa mikä oli olevinaan joku TV tai vastaava hökötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 02:10

Alaluokilla olin prinssi näytelmässä Prinsessa Ruusunen. Muuten kiva mutta siihen rooliin kuului se arveluttava pussauskohtaus.

Yläluokilla olisin ehkä ollut innostuneempikin, mutten enää päässyt mukaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:46

Esiinnyin koulussa kun oli pakko,sitten ihan näytelmissä olen näytellyt teatterilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:52

Joka kerta jouduin esiintymään, kun kuuluin koulun kuoroon. Kuorossa olin vain yksi monista. Näytelmiin en halunnutkaan mukaan, kun olin niin kamalan ujo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:43

Ala luokalla koulussa joka vuosi piti olla enkeli kun oli pitkä vaaleatukka joka oli ristiselkään asti pitkä.piti lausua aina se sama et:ENKELI TAIVAAN LAUSUI NÄIN MIS HÄMMÄSTYITTE SÄIKÄHTÄEN.........Olis ollut välillä joku muu kun aina sama. Muistan tuon varmaan koko ikäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 21:01

Vain jos pakotettiin ala-asteella, olemaan joku tonttu joulujuhlassa tai jotain.. Ihan kamalaa!!

Ylä-asteella olin kuorossa, mutta en ole mikään esiintyjä persoona ollenkaan. x)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 08:56

Kyllä vaan, näytelmissä, lausuin myös runoja. Kirjoittamiani näytelmiä esitettiin myös, samoin joku
lausui runojani (itse en oikein siitä selvinnyt...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:35

Kansakoulussa esitin aina pahaa noita-akkaa. (Luonne- ja näköisrooli) Yläluokilla jouduin laulukuoroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:46

Esiinnyin ainakain näytelmissä, koska oli pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:32

Sillon tällön olin tanssi esityksissä ja muutaman kerran jonkun laulunkin laulanut. Ja onhan niissä näytelmissä tullu myös oltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:21

Olin mukana useissa eri näytelmissä. Amiksessa keksin ja ohjasin joitain sketsejä. Ihan hauskaa oli.