onko tyhmyys lineaarisesti verrannollinen ihmisen alkoholin käyttöön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 22:21

Tiedätkö mikä linearisuus on?Entäpä tyhmyys.Voisit varmaan lopettaa tuon viisatelun kun olen seurannut että eväät ovat melko heikot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 20:59

vaiko logaritmisesti ? sinähän sen varmaan tiedät ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:12

Alkoholin käytöstä en tiedä,koska olen lasiin sylkijä.Mutta tyhmyydestä sakotetaan ja rankimman mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:14

Alkoholin käyttö, kuten me kaikki tiedämme, tappaa aivosoluja, mutta tottakai hitaimmat ja heikoimmat aivosolut kuolevat ensin. Joten tasaisen alkoholin käytön avulla huonot aivosolut poistuvat automaattisesti ja aivot tulevat nopeammiksi ja tehokkaammiksi. Siksi tunnet itsesi aina paljon fiksummaksi ja viisaammaksi parin oluen jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:23

Huh,huh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:19

voihan se olla vaikka non-lineaarista taikka syklistä se tyhmyyskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:39

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:29

Kaikkea voi mitata, mutta riippuupi ,,, niin paljosta.... en usko ko. väittämään (mikä se sitten lieneekään)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 02:13

giniaalto lienee paras kuvaaja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 02:20

viina on viisasten juoma?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:46

viisas sitä ainakin osaa juoda, sen tiedän