Käytkö usein suosikkikeskuksessa ?

Kategoria johtaa tahallaan harhaan !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 18:39

heh heh, aloin jo miettiä uusien kauppakeskusten nimiä, kunnes välähti mitä tarkoitit.
aina silloin tällöin tulee pistäydyttyä kun on sinne jonkun linkin tunkenut,

Kysyjän kommentti

Hauska nimi tuo suosikkikeskus. Mozillalla siinä lukee "Useimmin avatut".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 18:37

En kyllä tiedä mikä sellainen edes on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:30

IE ei aktiivikäytössä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:36

Miulla ei välähdä vaikka kuinka pinnistän !!
Mitäpä suosikkikeskusta tarkoittanet =o
Vastaisin paremmin jos osaisin.

Lisätty: 31.07.2009 - 23:02

Kiitos Onttopohjaoy, käyn keskuksessa huomenna. Nyt lähen kahtelemmaan Clintin elokuvaa, hyveli yöteli =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:45

Kävin äsken vilkasemassa siellä ekaa kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:02

Suosikkikeskuksen katto on maailman esteettisin hotelli-ikkunaelämys. Idea pitkähkön tarinan ja tehtävien yhteen liittämisestä toimii hyvin ja tekee tehtävistä perinteistä puuhakirjaa mielekkäämpiä. Se pitää sisällään tarinoita ja tehtäviä sadepäivien ratoksi ja yhdessä kaverin kanssa kokeiltavaksi. Suosikkikeskuksen pääset IE:ssä painamalla Alt + C ja englanninkielisessä mozillassa Ctrl-H.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 00:08

AHAA ja kiitos OPOY,sivistit minuukin eli en ole kuuna päivänä kuullutkaan,mutta se luonnon puuhakeskus kiinnostaa enempi;"sadepäivien ratoksi ja yhdessä kaverin kanssa kokeiltavaksi(sit.OPOY)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:20

enpäs tuolla ole kännyt minäkään , sadepäivät ovat oivallisia päiviä tehdä kodin ne työt, jotka jäävät tekemättä, kun on aurinkoisia päiviä ja ollaan ulkosalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:49

Kyllä minä aina välillä klikkailen linkkejä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:29

Taidan olla sellainen höperö näiden koneiden kanssa, että harvemmin uskaltaudun mihinkään uuteen sivustoon.