Olen uusi täällä ja kysyisin, toimivatko nämä sivut aina näin hitaasti ?

Muut sivut toimivat normaalisti

Lisätty: 31.07.2009 - 18:52

Laitoin tämän sivuston luotettavaksi ei auttanut nopeuteen sivu vaihtuuminen kestää täällä 30 s koneen nopeuteni on 100.0 Mbps

Avainsanat: kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 16:33

Ihka ekaks sulle; tervetuloa napsulaisten joukkoon ja toivottavasti viihdyt:) Napsun sivut toiimii hitaasti vai? Kyllä tääl mulla ainakin on toiminut suht normaalisti Napsu-sivusto, paitsi sillon kun on päivityksii Napsus, mikähän sitten lienee siel sul koneessa?? Ukkosta ilmassa... , just joo tääl tää yks tietokonenero yrittää vastailla:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 16:32

mulla ainakin toimii ihan nopeasti

Lisätty: 31.07.2009 - 16:33

ainakin tarpeeksi nopeasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 16:34

hetken tuossa näytti tökkivän, mutta nyt taas ihan entiseen tapaan, eli sellaisella normaali nopeudella johon ei ehdi tuskastua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 16:58

Tervetuloa Napsuun.Minunki masiina temppuilee.Toimii tosi hitaasti!Mist lie johtuu.Tää on ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:09

Uusi juttu minulle tuollainen hidastelu.
Hyvin tämä on toiminut. Tervetuloa vain käytttäjäksi. Sinun nimimerkkisi kyllä provoisoi nälkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:30

No eipä tämä normaalista poikkea näin minulla aina toimii. Jos hidastelee voi rallit vaikuttaa yhteyksiin. TERVE TULOA VAAN TÄNNE NAPSUUN JOUKKOOMME.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:36

tervetuloa napsuilemaan.
mun ainakin toimii ihan hyvin ja riittävän nopsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:39

Voihan Lettupino !!
Tervetuloa noin uutena Napsulaisten joukkioon !!! Mulla toimii miten toimii.. joskus hitaasti ja joskus ihan ok. Yleensä hyvin siihen nähden miten mun päänuppinikin toimii..Äsken oli avoinna monta sivua yhtàikaa ja kerkisin jo melkein ärsyyntyä tuohon hitauteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 17:45

Jaahas, en tiedä kun minulla ainakin toimii sivut aina nopeasti.
nii nja tervetulloo vaan sekaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:07

Tervetuloa Napsulaiseksi =)
Ei hidastele miunkaan kone, aivan hyvin pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:25

Tervetuloa vaan napusttelemaan. Tyttäreni väittää, että taltä sivustolta tulee viruksia koneeseen. En tiedä, mutta olen alkanut itsekin jo epäillä, sillä outoa toimintaa välillä kone tekee Napsun jälkeen. Se on varma, että tällä koneell aon joku tai joitakin viruksia, mutta miten ne leviävät ? Onko mahdollista, että osa Napsusta olisi saastunut, ja kone hidastelee sen vuoksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:18

Nämä sivut toimivat poikkeuksellisen nopeasti koska ei ole monia mainoksia hidastamassa avautumista. En ole huomannut virusta tulleen täältä, muualta niitä saa helpommin. Skannaa koneesi jollain virusohjelmalla niin näet mitä siellä oikein on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:31

Tervetuloa vaan napsujoukkoon, lettupino, nam. Normaalisti mullakin toimii..harvoin hidastelee, mutta sellaista on tietotekniikka. Oisko sun koneessa jotain ylimääräistä, katsohan läpi kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:57

Tervetuloa napsuilemaan!
minulla ei ole hidastellu pahemmin.
ja jos joskus sattuu hidastelemaan, käynnistän koneen uudelleen.
se on minulla auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:25

Nopeuden lisäksi vaikuttavat monet muutkin asiat, kuten selaimen asetukset, asennetut lisäosat, virusten torjunta, linjaliikennenopeus verkossa, samanaikaiset käyttäjämäärät, sivun bannerit ja kuvatiedostojen koko sivulla, yms. Joskus sivut tuntuvat tosiaan latautuvan hitaammin ja joskus normaalisti. Oletko kokeillu eriselaimmilla sivujen avautumista? IE ei ainakaan ole kaikkein nopeimpia selaimmia ja on sitäpaitsi virus-ja ohjelmisto herkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:32

tervetuloa Lettupino..tänne napsuttelemaan minun puolesta myöskin.. arvaa vaan mitä nyt alkoi tekeen mieli.. ei ainakaan lettuja mansikkahilloa ja kermavaahtoa njam... haaveilee isosta lettupinosta ja kuolaa... ai niin kone toimii loistavasti minulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 13:42

Hyvin toimii, eikä ole hidastellut aikoihin. Jossain vaiheessa oli vaikeuksia, mutta luulenpa että Napsussa silloin tehtiin noita päivityksiä tai jotain muuta vastaavaa. Niin, ja tervetuloa joukkoon kirjavaan.