Onko täällä ketään toista, joka katsoo vanhoja Sydämen asialla uusintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 15:45

Minä katson kun vaan telkun ääreen siihen aikaan ehdin :-)
Englantilaiset sarjat on yleensäkin hyviä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 15:30

Kyllä tuo kauniimman sukupuolen edustaja ei malta olla katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 16:00

Kyllä mä niitä kattelen,jos en oo aikasemmin nähny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:12

en katso, mutta jos satun olemaan kotana siihen aikaan, kuulen viereistä huoneesta ... eli meillä katsotaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:33

minä olen ne nähnyt. aika mukava sarja oli alkuunsa seurata. ikävästi kävi poliisin vaimolle siinä sarjassa kun lapsi syntyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:41

eipä ole tullut seurattua alunperinkään, saatikka uusintoja,
jos hereillä pysyn, Wallanderin ja Beckin katon telkkarista, mutta usein kyllä läskit silmillä jo siihen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:18

minä katson jos vaan ehdin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:27

Pari vuotta sitten olin kaksi kuukautta sairaslomalla, ja silloin nautin niistä todella. Aamu alkoi mukavissa tunnelmissa, seurasin kaikki mahdolliset sarjat. Nyt en katso juuri lainkaan televisiota, on tullut muuta hauskaa tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:40

En katso uusintoja, mutta odotan, että uudet jaksot alkavat. Ja katson jos olen siihen aikaan kotona tai sit pitää laittaa poxi tallentamaan =)
Hyvä englantilainen sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:33

Olen katsonut aiemmin, nyt ei ehdi telkkarin ääressä kuin äkkiseltään pyörähtää. Tykkään kovasti siitä sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:14

Välillä tulee katsottua ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 16:58

No en oikeastaan ollenkaan, ei jotenkaan oikein innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2009 - 23:24

Mie ainaski katon, jos vaan telkun ääres oon siihen aikaan kun tulee, must hyvä ohjelma ja hyvin matkittu/muistettu tuon vuosikymmenen muotiikii, yms. josta muistuu nuoruusajan tyyli(muoti mieleen ja on sikskii nii nostalgista, ja muutenkin hyvin tehty sarja:)