Miksi naiset piereskelevät miehiä enemmän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 15:32

Pikku perustelu olis nyt paikallaan.Kuka sitä otsoni kerrosta oikein onentaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 15:11

Just joo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 16:07

No minun kokemukseini mukaan se on kyllä toisin päin.
Tietysti voi olla että ollut vaan poikkeuksia ja oikeasti tuo on totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 16:31

tuota en kyllä usko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 16:36

eiköhän tuo ole enemmän henkilökohtainen ominaisuus kuin sukupuolijuttu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:37

Ei kyllä pidä paikkaansa tämä väite. Jos joku luulee että näin on niin ei ole oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:42

Minkäslaiselle porukalle oikein olet tätä tutkimustasi tehny ja kuinka laaja otanta sulla on ollu tuolle väitteellesi ? En osaa ottaa kantaa, kun en ole seuraillu isommasti miesten enkä naisten piereskelyä :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:49

K: Miksi miehet piereskelevät enemmän kuin naiset?
V: Naiset eivät pidä suutaan kiinni niin pitkään, että painetta ehtisi kertyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:09

Mikähän tilasto noin väittää ??
Ei pidä paikkaansa ja sitä paitsi, huono ilma täytyy päästää ulos, pröööööt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:19

höpö höpö.. kyl se on tosinpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:29

Jaahas ! Taas on menty tekemään nollatutkimusta ihan omassa lähipiirissä. Kehoittasin kysyjää laajentamaan empiiristä tutkimustaan hieman, jotta tulokseen saataisiin enemmän varmuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:18

Hauska tuo Palisanterin arvoitus.Pitää varmasi myös paikkansa."itku pitkästä ilosta,pieru kauan nauramisesta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:26

Anonyymin mieliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:26

Olen kuullut toisenlaisen version palisanterin vastaukseen viitaten. Naisten nahka on niin kireällä, että jompikumpi pää on aina auki.

Tästähän johtuu, että naiset pitävät suunsa kiinni, jos piereskely on naisilla yleisempää. Siis naiset pitävät suunsa supussa ja piereskelevät.

Ja miehet pitävät suutaan auki ja peräpää pitää.

Jo vain, mulle sellainen passaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:46

Jos ovat vaikka estottomampia.
Tai sitten se on teillä päin jonkinmoinen kansanhuvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 00:13

Tilastoon ja otantaan tarvitaan enempi osanottajia kuin kaksi.Väitteesi haisee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 13:37

En menisi väittämään moista. Taitaa sinulla olla vain naisia tilastossasi jos sitä mieltä olet. Ota ne miehet mukaan tutkimukseesi, niin saattaa mielipiteesi muuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:52

Naiset joutuvat pidättelemään niin paljon! xD Hehee. No en mie tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:24

Jahas. Mitähän tuohon sanoisin. Johtuukohan se siitä että naiset syövät niitä ns. kaninruokia enemmän kuin miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:41

No ei kyllä meillä päin mene asia noin päin. Kyllä ne on miehet joka haisee enemmän. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:14

Missäs tällainen tutkimus on julkaistu?