Jos kirpparilla myydään jonkun pöydässä uutta, vielä kaupan hintalapuin varustettua tuotetta, uskallatko ostaa?

Itse ostin tänään kirpparilta nätin paidan hintaan 3€. Paidassa kaupan hintalappu paikallaan. Tuli vaan mieleen, ettei kai paita ole varastettu, kun samassa pöydässä oli monta muutakin ihan uutta vaatetta.

Avainsanat: kirppariostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 20:13

Ei ne yleensä ole varastettuja, myyn itsekin uutta tavaraa monessa foorumissa, mutta ihan rehellisesti on hankittu esim. huutokaupoista, konkurssipesistä, loppuunmyynneistä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 13:36

Kyllä varmaan, tietenkin tilanteesta riippuen. Varmasti jokaisen kaapista tai ainakin monen löytyy vaatteita joita ei olisi kannattanut ostaa tai joita on saatu lahjaksi... mutta tietenkin jos sama tyyppi myy aina sellaista tavaraa niin onhan se epäilyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 13:52

Kyllä minä uskallan sellaista ostaa, ja yleensä uutta tavaraa katselenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:22

Tääläpäin ainakin tuovat rajan takaa,mitä uusia myyvät. Pöytä on täyteen vain uusia vaateita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 14:23

Uskallan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:26

kyllä minä uskallan ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:32

Miksipäs ei. Itselläni kaapissa useita vaatteita joita en ole ikinä käyttänyt ja voisin niitä mennä kirpparille myymään. Tosin kaupan hintalaput ei taida olla minulla enään kiinni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:41

jep.Uskallan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:41

Toki.Alkuperää on lähes mahdoton selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:58

Uskallan minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:47

Joku on kait laittanut suoraan kirpparille vaatteen myyntiin kun on ostanut kaupasta ale tuotteena, niin ei ole tarvinnut poistaa hinta lappua. Kyllä minä uskallan ostaa jos on aivan uusi vaate kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:36

Kyllä minullekin jää joskus ostettua tavaraa käyttämättä, jolloin sen voisi viedä kirpparille. Uskaltaisin myös ostaa toisten tiskeiltä. Saattaahan tavara olla kaupasta varastettuakin. Sitähän ei koskaan voi tietää, mutta ei sitä ensimmäiseksi tarvitse epäilläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 13:27

Uskaltaisin ostaa. Tuskin siitä poliisia perään saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:23

Minäkin ostan. Se saattaa olla kokeilematta ostettu ja sitten todettu epäkelvoksi. Ehkä se lappu on jätetty siihen siksi että aikomus on ollut vaihtaa se tuote toiseen - ja siksi jäänytkin. Ja kertoohan se kirppisostajalle että varmasti on uusi ja käyttämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:44

Uskaltaisin ostaa.