Miksi itämeren laivakaappaus tuli mediaan vasta viikon kuluttua???

Lisätty: 31.07.2009 - 12:45

Vai oliko se mätäkuun juttu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 13:56

Hyvä kysymys, oikean vastauksen antaminen onkin jo paljon vaikeampaa.
Olisikohan kyseessä:
- täälläkin jo arveltu "mätäkuun juttu"
- ehkäpä laivalta todella haettiin jotakin, jota ei löydetty?
- etsijät olivatkin ainoastaan pukeutuneet poliisin asuun, todellisuudessa jotain muuta?
- ehkäpä tieto, tästä syystä, tuli kovin myöhään?

Ota näistä selvää, toivottavasti kyseiset operaatiot eivät ainakaan yleisty Itämeren alueella.

Kysyjän kommentti

Samoja ajatuksia herätti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 12:54

kovasti se minustakin vaikutti mätäkuun ihmeiltä,
uutinen niin myöhässä, eikä ollenkaan lööpeissä, vain yhdessä lehdessä .. ei voi olla totta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 13:02

Hyvin oli juttu pysynyt tidotusvälineiltä salassa. Mutta eikö jo viranomaisten velvollisuuksiin kuuluu kertoa tuollaisista asioista heti tuoreeltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 13:27

piilottelultahan tuo kuulostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 15:44

Sanovatten, jotta tuost paatist ois nää rosmot hajottaneet viestintävälineet, joten tieto maihin kesti siks niin kauan, jne...

Lähteet:
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5248098077

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:41

Saattoihan olla niin, että laivalla todella oli jotain, minkä merirosvot veivät mukanaan. Mutta mitä se saattoi olla ? Jotain, jota siellä ei olisikaan saanut olla, iso lasti kiellyttyjä aineita???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 08:58

Gotlannissa kuulin uutisen, taisi olla perjantaina. Kum ma juttu, olisiko jotenkin lavastettu, siinä oli venäläinen miehistö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 10:09

Ihan osuvia nimityksiä ovat napsulaiset antaneet. "mätäkuun juttu, lavastus"..jne.
Olen samaa mieltä, jotain kummallista tuohon liittyy - olisikohan laivan oma miehistö sekoillut ja sitten keksittiin tuollainen ihan ihme stoori...