Millainen paikka on Saarenmaa?

Onko kukaan ollut siellä elo-syyskuussa? Mitä tekemistä/näkemistä kahdelle aikuiselle? Onko jollain kokemusta Merihotellista, millainen on? Missä Saarenmaalla kannattaa ehdottomasti käydä?

Avainsanat: saarenmaa merihotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 11:41

olen käynyt vain helmikuussa 2005, ja silloinkin oli tosi kaunista.
kaikenlaista nähtävää ja tekemistä sieltä löytyy. autonvuokraus myös edullista, voi kiertää saaren päästä päähän ja päinvastoin.
Hoitojen lisäksi Meri tarjoaa paljon aktiviteetteja. Kylpylässä löytyy Viron ensimmäinen golf-simulaattori, biljardipöytä ja keilasali. Lisäksi asiakkaille järjestetään retkiä,tansseja ja konsertteja.

Varmaan ei tule aika pitkäksi!

Lisätty: 31.07.2009 - 11:42

Saarenmaa - jännittävä paikka meren takana :
www.saaremaa.ee/index.php?op...Itemid=348

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 11:32

en nyt sais vastata tähän laisinkaan,mut oli ihan pakko, kun olen niin monesti halunnut myöskin sinne, siellähän on myöskin kylpylöitä ja kesä aikaan ois kiva käväistä, olen innolla ootanut , joskos tuolt turuust lähtis lautta sinne, niinkuin yhteen aikaan kovasti sellaista hanketta ajettiin, mutta nyt sekin on kuopattu, kun ei missään ole kirjoituksia ollut , sinne oisin heti lähtenyt laivalla turusta kylläkin... ehkäpä sitten autolla joskus kesällä.... ihana pieni paikka on ainakin kuvien perusteella ... menkää te ja laita sitten kuvia tuonne matkakuva sivustolle , minä katselen niitä ja olen kuin itse siellä konsanaan.. :) haaveilen kylläkin, et joku kesä sinne pääsen..ne saaremmaan valssijututkin ois houkuttavia kylläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 12:14

Palisanteriilta hyvä linkki.Kuresaaressa oleva piispanlinna näkemisen arvoinen.
Kaalin kraateri oli myös mielenkiintoinen.Siellä on myös hyvä ruokapaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:33

GooleEarthista katsoen hiekkapläntti tuossa itämeressä viron kupeessa. Tanssimassa Saarenmaan valssi.