Perjantai ja vko:n viimeinen työpäivä =) Mitä vkon:nloppu suunnitelmia Napsulaisilla ?

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 12:52

suunitelmissa on sellaiten lökötysviikonloppu, saas nähdä miten onnistuu ...

Kysyjän kommentti

Hyvä suunnitelma oli siulla, onnistuiko ??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 08:15

minä en kyllä ole töissä olen vasta 10v. mut 2 viikon päästä alkaa koulut mulla meen varmaan mummulaan huomen viikonlopuls ja seuraaval viikol sit visulahteen jos säät sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:32

Minä lapsenlapsia 3 kpl hoidan, siinä mamma saa taas mennä ja lujaa, että saa hyvin heitä palveltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:37

tänään on luvassa sitten pitkästä aikaa vesisateita, se sopii minulle kyllä , on hieman viileämpääkin ja siten alan siivoomaan kotia , jos huomenna ei sada pitäis noita marjoja keittää mehuksi ja kerätä pakkaseen , saunoa ja ehkäpä sitten vaan olla ja löhöillä, sunnuntaina on neljännet rippijuhlat , toivottavasti ne sit loppuu, ei jaksa melkein joka viikonloppua juosta rippijuhluissakaan......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:45

Mennään mökille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:57

Ralleja tulee seurailtua täällä Jyskälässä ja mennään tuonne ihmisetn sekaan nauttimaan tunnelmasta pojan kanssa. Jos vaikka Räikkönen nähtäis :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:17

kaikenlaisia kissanristiäisiä luvassa viikonlopuksi, joko vieraana tai työn merkeissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.07.2009 - 09:48

Tänään rantaan ja uimaan. Huomenna metsään ellei sada. Taisi viikonlopuksi lupailla vähän sateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:49

normi vkl. siivousta,saunavuoroa,syömistä ja lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 10:00

Nyt lepäilen ja maanantaina ajan jos auto kestää vähintään 800km.
Kohta menen uimaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 10:21

Nyt on kerättävä voimia tää viikonloppu
et jaksaa Kotas-Rallissa 8.8.09 Jyväskylässä
MP-arpajaisten 2009 arvonta on suoritettu
jos kaikki menee hyvin voitto luovutetaan siellä
ei vielä varmana tietona lähde www.smoto.fi
tulkaa tekin mukaan ken kynnelle kykenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 11:57

ei mitään.. elän päivä kerrallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 12:08

Kaikkea kyllä olis tekemistä kaupoilla käyntiä,siivoamista,ja suunitella minne lähdetään käymään kun miehelläni alkaa loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 12:09

Mennään mieheni kanssa down by the laituri- festareille täällä turussa. Jokavuotinen perinne, kun se on tuossa vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 13:11

Majoitan ja ruokin muutamaa Neste Rally -kävijää. Juhlimme sukulaistytön ripillepääsyä. Jos aikaa jää ja sää sallii, sukellaan ämpärin kanssa sunnuntaina vadelmapuskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 13:31

Tänään pitäisi kait vähän viihteen puolelle astua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 14:28

Loman lopttajaisiks tänään tallinnaan ja huomenna pois.. ei sen kummempia suunnitelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:01

Olen taas vaihteeksi kaupungissa ja kävin 92-vuotiaan äitini kanssa vähän shoppailemassa. Sitä ennen hain autoni huollosta Koivuhaan Vehosta. Sekin on projekti sinänsä. Nyt sitte järjestelen täällä paikkoja, veljeni tulee yökylään sunnuntaina, ja tässä välissä on kattotalkoot. Maalatakin voisin noita ulkoseiniä, jos sää sen sallii. En sitten mitään sen erikoisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 20:50

Sunnuntaina markkinoille Hakaniemen torille(säävarauksella).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:54

Mä olen töissä niin lauantain kuin sunnuntainkin joten suuria en suunnittele.Seuraava vapaa lienee tiistaina. Toivoisin saavani vielä hetken viettää aurinkoisessa säässä. Hermostuttaa nuo koulureppumainokset jotka jo heinäkuun puolella tukkivat postiluukun. Monilla on vielä kesäloma edessäpäinkin. Otettais ihan rauhallisesti jos vaikka saatais pitempi kesä...