Nyt kiinnostas tietää,miten se matkailuauton wc toimii,onko se kuivakäymälä vai mikä?

Avainsanat: matkailuauto wc

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 23:51

Täältä kattavasti sinulle tietoa:

Matkailuvaunujen kemialliset wc:t
www.liikkuvakoti.fi/artikkel...set+wc%3At

Kysyjän kommentti

sinulta tuli selventävä linkki tästä matkailuauton wc tä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 23:06

se on ihan tavallinen pytty, josta alhaalta avaat luukun ja siinä on myöskin vesiklosetti, et huuhtelet , kuin normaalin wc pytyn, käytämme siellä säiliössä mihin ne lirut menee niin kempsa ainetta , jotta se ei ala haisemaan, kun olet tehnyt tarpesi, niin luukukiini sieltä pytyn alta ulkopuolelta , se myöskin ehkäsee hajujen tulon sisätiloihin, kun pytty täyttyy se otettaan auton sivusta ulos , se myöskin siinä kohtaan on kiini, eikä pääse mitään tippumaan sinne minne ei pitäisi, tyhjennys paikoja on caravan alueilla , hyvin varustautuneila huoltoasemilla , eikä sen tyhjennys ole lainkaan paha juttu...toivottavasti sait jotain selkoa tästä sepustuksesta...ja vesitankit ovat kiinteät , jotka täytetään kun reissuun lähdetään ja tyhjennetään alta vedettävästä koukusta ihan pihaan , kun on puhdasta vettä, harmaa vesi tankit on myös , niihin menee pesuvesi , esim wc,n käsien pesualtaan vedet ja tiskialtaan vedet... nekin tyhjennetään , kun ei reissata...

Lisätty: 31.07.2009 - 00:09

kiitos onttopohjaoy linkistä , tuollainen wc on meidän autossamme, kuin oli noissa kuvissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:06

siihen vaan istahdat pytylle ja luonto tekee tehtävänsä, ei siinä sen kummempaa toimintaohjetta ole ;)
kemialliset vessantyhjennyspaikat löytyy mm. karavaanarialueilta.
saman linkin meinasin laittaa kuin OPOY,
mutta enpäs laitakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 19:53

Pyttyyn laitetaan valmiiksi kemiallinen liuos, niinkuin kemiallisissa vessoissa yleensäkin on. Matkailuauton säiliö on vaan pienempi, ei se täytyy tyhjentää useammin. Käynnin jälkeen pytty huuhdellaan normaalin Wc-pytyn tapaan.