Suostuisitko sikainfulenssa rokotteen koekäyttäjäksi ?

Lisätty: 30.07.2009 - 21:44

Piti valita kategoriaksi Kauneus ja Terveys, miten lie lipsahtanut siitä alapuolelta =o
Sori, ne on taas nää ajatusta sukkelammat sormet =))

Avainsanat: sikainfulenssa rokote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 22:20

Väliin täytyisi varmaan jättää testi. Olisi muutama kysymys ainakin alkuun testaajille esitettävänä.
Paljonko maksatte? Miten rokotetta testataan? Rokotetaan ja yritetään tartuttaa tauti? Mitäs jos rokote ei tehoakaan? Kauanko on sen jälkeen elinaikaa jäljellä?.......että ehtii rahat tuhlata

Australiassa on kehitetty rokote, joka vähentää lampaan röyhtäisyssä olevan metaanin määrää, New Scientist kertoo. Rokote saattaa hidastaa ilmaston lämpenemistä, sillä ilmakehän metaanista noin viidennes on peräisin lampaiden, lehmien ja eräiden muiden kotieläinten ruoansulatuksesta.
.............En lähtis siihenkään lampaiden mukaan!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 21:41

kyllä suostuisin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:45

Kyllä voisin suostua jos olis tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:46

Kyllä, jos sillä saadaan asiaan kehitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:50

jossain vastaavassa olen aikaisemmin ollutkin, tähän tuskin lähtisin mukaan, ei ole mielestäni niin elintärkeä juttu ja kun siihen kuitenkin omat epävarmuutensa liittyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:54

en ikinä, vain kuolleen ruumiini yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:56

No enpä ehkä suostuisi. Ainakin harkitsisin tosi kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:03

Mikä ettei voisi alkaa koekaniksi.. Jossakin ne on testattava..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:06

en kyllä alkaisi koekaniiniksi,
aika näyttää tarttuuko sikainfluenssa,
pahemmiltakin taudeilta on jäänyt onneksi tartunta saamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:19

Olen ainoastaan yhden kerran ottanut tavallisen influenssarokotuksen, ja sairastin flunssaa koko talven. Nyt aion turvautua kalanmaksaöljyn tehovoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 23:00

Menisinhän minä, kun kuulun riskiryhmään noiden hengitystiesairauksien suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:06

EN. Ja en ota muutenkaans istä.. sairastan jos tulee. Rokote on niin arvoitus, että sitä ei tiedä yhtään mitä se aiheuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:12

En suostuisi. Taitaisi olla parasta että sairastaisin sikainfulenssa heti mahdollisimman pian pois (jos sitä ei voi saada toista kertaa) niin pääsisin taas reissuun. Tulin kesäkuussa Sydneystä jossa olin kolme kuukautta terveenä ja pitäis päästä talvella jonnekin lämmittelemään luita. Voihan olla että sikaflunssan johdosta lämmittelen luitani jossain muualla, polttouunissa tai vaikka helvetissä. Elämä on riskaapelia, ei kannata pelätä. Tottakai, vakavasti ottaen ko.flunssa on suuri murhe ja suru monelle sairastuneelle ja heidän omaisillen. Tuottaa tuskaa ajatellakin sairastuneita lapsia.Tunnen suurta myötätuntoa kaikkia sairaita kohtaan, että silleen. Pakkaa vain joskus tuo hirtehishuumori tulemaan vääräänkin kohtaan, sorry.

Lähteet:
hirtehishuumori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:38

Toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:11

en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:50

En luota vielä tässä vaiheessa rokotteen luotettavuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 01:12

riippuu mitä sivuvaikutuksia siitä tulisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 06:48

Ottaisin ensin selville tosi tarkkaan mahdolliset haittavaikutukset.Mikäli niitä ei kovin pahoja löytyis ryhtyisin,sillä riskiryhmään kuulun minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 07:38

Ei minusta ole miksikään koekäyttäjäksi, olen arkajalka uusiin asioihin.