olen liikakarvainen(viikset,parta) ja rakastunut. en voi aloittaa suhdetta ongelman vuoksi. miten pääsen eroon ongelmastani?

Lisätty: 30.07.2009 - 19:09

olen siis nainen ja suht nuori sellainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 19:14

Jos kävisit naistentautien lääkärillä keskustelemasssa asiastasi joka sinua vaivaa. Luulen että tässä on kysymyksessä jokin hormooni juttu. Tai sit sinulla on mies hormoonia liikaa.oletko puhunut tästä rakkaasi kanssa. kyllä hän sen ymmärtää jos sinulla on jokin hormoonihäiriö. jos et ole kertonut niin kerro se helpottaa kummasti ja asia voi selvitä helpostikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 19:15

no ei rakastuminen ainakaan ole suhteen aloittamisen esteenä, eikä pahasti ne karvatkaan, parastahan se on jos kelpaa karvoineen päivineen, niin sen itse asiassa pitäisi ollakin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:27

Liikakarvoitukseen löytyy apua, kun menet lääkäriin. Oikea rakkaus hyväksyy toisen karvoineen kaikkineen, onnea vaan sinulle. Rakkaus on hieno asia. Se saa kaiken tuntumaan ilmassa leijuvalta höyheneltä....nimimerkillä "Kokemusta on"...vikoineen kaikkineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:53

Gynekologille kannattaa mennä selvittämään asia.
Mutta tuollapas aikaa odotellessa voit lueskella:
www.terveyskirjasto.fi/terve...i=dlk00152
www.eiransairaala.fi/index.php?k=9121
www.epilar.fi/
www.elos.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:04

älä niistä karvoista välitä, niitähän on kaikilla , jos poika rakastaa sinua, niin hän hyväksyy sinut juuri selaisenaan , kuin oletkin karvoineen päivineen, jos ei hyväksy, niin et todellakaan ole hänen väärtinsä, vaan paljon parempi ja löydät varmaankin vielä paremman pojan , jos nii n on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:15

jos olet rakastunut ja hän sinuun.. ei karvat ole silloin ongelma. Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:43

Rakkaus tulee ja valloittaa,et voi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:13

aja pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 01:01

tottakai voit.. :) luin ensiksi 'liikavarpainen' :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:05

Kauneus on katsojan silmissä. Hän joka haluaa sinut juuri sellaisena kuin olet rakastaa sinua taatusti. Ole vain rohkeasti oma itsesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2009 - 18:30

Varaa aika tohtorisedälle, niin eiköhän sieltä löydy apua. Mutta kuten jo edelliset mainitsi, oikeasti rakastunut hyväksyy sinut karvoineen kaikkineen.