Vietätkö paljonkin aikaa tietokoneella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 17:42

Liikaa :( Varsinkin näin kauniina päivinä pitäisi olla pihalla eikä vain tuijottaa ruutua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 16:55

Riippuu päivästä mutta 2 tuntia ainakin joka päivä, on mukavaa ajankulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 17:10

ensin 7-17 töissä, sitten 18-24 kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 18:15

ihan liikaa , jot pitäis pitää tämä läppäri vain kiinni , jotta ehtis tehdä muutakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:16

no se riippuu tosiaan minullakin päivistä nyt on ollut sellainen päivä että olen kerinnyt olemaan täällä ihmeen paljon aikaa.Mutta oli vähän aikaa poissa koska piti hoitaa kotihommia ja käydä postissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:25

joskus ei yhtään, joskus puolet valveillaolo ajasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:28

Näin kesällä tosi vähän...ensi yönä enemmän koska menen kohta yövuroon ja jos on rauhallista jää pakollisten kuvioiden jälkeen aikaa istua koneella samalla kun kuuntelee ja päivystää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 19:49

Kyllä vietän, töissä ja kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:20

riippuu töistä ja tekemisen tarpeesta
joskus saattaa hurahtaa kokonainen päivä
tietokoneella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:08

Vaihtelee päivittän.. Välillä kun innostuu,saattaa istua 2-3 tuntia yhtämittaa..Illalla useimmin tulee oltua,kun päivällä on muita touhuja.. Talvella varmaan tulee enmmän oltua kaneella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:17

Ennen töissä noin 4h/vrk, mutta nyt kotona viikon ka. lienee 2h/vrk.
Jaksoissa menee, en jökötä koskaan yhtä soittoa koneella tuota 2h:ta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:30

Joskus koko päivä, joskus ei muutamaan päivään ollenkaan. Riippuu ihan menoista ja muista kiireistä. Kaiken kaikkiaan kuitenkin liikaa. Ja talvella varmaan vielä pahenee, kun nämä kesäriennot loppuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:45

Tunnin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:14

tunnin pari päivässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:41

Ainakin sen verran, että saan kaikki sähköpostini luettua ja niihin vastattua, sekä maksut maksettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:58

melkeen koko ajan.. koko ajan se onn päällä, ja mese on päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:13

kone on päällä aamusta iltaan, koneella pyrähdän usein päivän aikana ja pyrähdys on sellanen 2-5 minuuttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 19:20

Läppäri on valmiustilassa, ja tuleehan sil käytyy sellasii 10min- 30min- 1h käyntei useinkii... ( Liian usein )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:01

Aamulla aukaisen ja iltayöstä suljen. Siihen mahtuu monta juoksua rappusissa ja eräätkin minuutit kun täällä Napsuttelen. Toki jo työssänikin käytän konetta, mutta se aika on huomattavasti pienempi.