oletko sinä myrskypongari ? kierrätkö ympäri maankamaraa niitä pongataksesi.. ?

minä en , inhoon myrskyjä , ukkosia sekä salamoita....

taas tuo kategeroia vois olla.... ilmasto.....

Avainsanat: myrskynpongaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 19:41

tuohon harrastukseen en ainakaan vielä ole syttynyt ja toisinaan tuntuu että myrskyt käyvät bongaamassa mua (ainakin silloin kun vesille lähden) jote ei ole tarvettakaan ruveta etsiskelemään ...

Kysyjän kommentti

sama tunne tälläkin matkaajalla... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 13:20

En kyllä kiertele mitään myrskyjä bongaamassa, pysyn kotona turvassa, pelottaa kovat myrskyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:45

No en mie myrskyn perään lähde mutta pidän myrskyistä ja jos kohdalle sattuu niin ulos menen hyvin todennäköisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 14:52

Kyllä ne tulee bongaamattakin tuohon lähelle. Mutta seuraan telkkarista näitä ohjelmia. Hullunrohkeita on monikin heistä. Ja eräät todella taitavia vangitsemaan ne filmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:51

En ole. en pidä kovista myrskyistä enkä rankkasateista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:53

En todellakaan.
Olen isän mukana kauppalaivoissa useamman vuoden merellä nähnyt niitä ihan tarpeeksi ilman mitään bongailluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:11

En bongaile myrskyjä, mutta jos olisi nuori, paljon aikaa ja rahaa niin saattaisin joskus lähteä niiden perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:48

Bongailen toisenlaisia myrskyjä.