Kumpaa suositte enempi kultaa tai hopeaa? jos valitsette korua itselle tai kaverille kumpi se on näistä vai onko se jokin muu?

Avainsanat: kulta vai hopea tai jokin muu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 12:57

minulle piisaa ihan vaan tuo kulta , mut jos lahjaksi saisin valkokultaa en toki pahakseni laitaisi, enkä palauttaisi sitä kultasepänliikkeeseenkään...kultasepänliikkeeseen ostin lahjakortin viimeksi , kun näitä ylioppineita oli, en tiedä ostikos sitten kultaa vai hopeeta, pitääkin oikein kysyä mitä löysi sieltä..

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta. Ihan totta puhutja aivan asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 12:42

hopea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:43

Itselle valitsen valkokultaa,joka on mulle ollut mieleinen kautta aikojen eli vaihtoehto "joku muu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:48

PateT:n kanssa samaa mieltä, valkokultaa sen olla pittää. Sen on aina hintansa väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:00

Varsinkin kesäaikaan ruskettuneella iholla käytän mieluummin valkokultaa/hopeaa, mutta enemmän minulla on kuitenkin kulta- ja pronssikoruja. Toki vaatteetkin vaikuttaa siihen, mitä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:01

Minä suosin kultaa enemmän, hopean väri minulta jollakin tavalla häipyy, kulta sopii siksi paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:46

Mie itse ainakin tykkään enemmän hopeasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 14:45

Allergian takia käytän itse kultaa, sitä myös ostan lahjaksi milloin korun ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 15:16

sama vaiva kuin Idalla ja siksi ostan myös paljon lahjaksi kultaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:08

Kultaa minäkin suosin. Pidän kyllä valkokullastakin. Mutta on turhan kallista. Jos lahjaksi ostan, niin vanhemmille olen kultaisia ostanut. Mutta näyttää nuoremmat pitävän hopeasta enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:29

Aikaisemmin pidin enemmän kullasta, mutta nyt viime vuosina hopea on noussut ykköseksi. Kultakorujakin löytyy, tälläkin hetkellä kaulassa kultaketju ja korvissa kultaa neljän korun verran =)
Pronssinen Kalevalan nukkekääty ja korvikset ja jokunen rannerengas.
Lahjaksi ostaessani koruja ajattelen lahjan saajan tyyliä ja mieltymystä, joten ostan sen mukaan, en oman mieltymykseni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:33

jostain kummasta syystä ne harvat mitä on tullut hankittua ovat platinaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:50

Pronssi ja aito kalevalakoru.
Mutta noista niin ilman muuta hopea, ei liian pramea arkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:09

Kultaa itselleni, hopeasta tulee allergiaa. Nuorille olen ostanut aina hopeaa. Vanhemmille henkilöille kultaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:48

Au

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 02:11

Riippuu kenelle ostan. Hopeakoruissa on varsin kauniita ja kulta se perinteinen mutta vähäviisaan kanssa samaa mieltä jos harvoin ostan niin platina on se ykkönen. Tietyissä tuotteisa titaani on hyvä huonon lämmönjohtavuuden takia, esim kellot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:51

Suosin enemmän hopeaa. ^^