Kuluuko teillä paljon pikaliimaa?

Viimeksi isäntä tippaliimasi astiaharjan!
Tuli vain mieleeni kun vein pyykkiä narulle ja huomasin hänen kalsareistaan olevan vyötärökuminauhan pieneltä matkalta irti...

Lisätty: 30.07.2009 - 10:27

Hyvä ciby. Jeesusteippi on toinen kulutustuote. Yksi tuttava peitti harmaan Corollansa ruosteet jeesusteipillä.

Avainsanat: pikaliima

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:26

heheee ja nauraa , voisitkos laittaa niihinkin tipan pikaliimaa.... heh ... :)) kyl meillä isännällä on sitäkin jeesusteipin lisäksi aina saatavilla...:))

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kieltämättä kävi mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:24

Nyt ei ole pikaliimaa vähään aikaan tarvittu. Mutta kyllä sitä jonkun verran kuluu mutta ei paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:28

Mulla on varuiksi jääkaapissa pikaliimaa pienissä annospipeteissä,niinku varalla,mutta aika harvoin tarvitsen´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:31

hyvin harvoin joutuu käyttämään pikaliimaa, eikäpä paljon mitään muutakaan liimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:31

Kyllä meillä menee sitä paljon, minä kohellan ja aina tapahtuu jotakin, viimeksi uunia pestessä horjahdin ja peltilaatikosta kiinni otin ja eikös kahva irronnut toiselta puolelta ja eikun Loctitea ja kahva kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:34

Eipä juuri kulu - mun mielestä sillä ei oikein saa mitään kunnolla korjattua vai onkohan vika liimaajassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:40

Harvoin nykyään käytän. Aiemmin siitä oli kovasti iloa, kun jouduin pikkuautoja korjailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:45

kyllä sitä pullo viikos menöö

Lähteet:
tietotaito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:11

eipä kovin paljoa, ei edes impata ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:18

ei taida ees olla koko talossa liimaa.. siis vastus on ei:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:20

Harvoin tarvitsen, mutta tehokas se on. Viimeksi taisin laittaa tipan auton tuulilasiin, johon kivi oli tehnyt pienen pienen särön. Joku neuvoi, että tippa pikaliimaa niin se särö ei lähde etenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:36

Ei yleensä. Nyt tuli kyllä viime viikolla sellainen yllätä tarve ja kävin ostamassa erikoisliimaa, joka soveltuu kaikkeen auto-ja rakennusalan liimaukseen, myös kylmässä ja kosteassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:44

no eipä oikeastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:48

No ei ole kyllä joutunut käyttämään pikaliimaa moniin vuosiin, eli ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:16

Joskus sitä tarvitaan, harvemmin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:27

Ei löydy liimaa minun kämpästäni. Vuosiin en ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:30

No tota stickiä joskus mutta varsinaista pikaliimaa ei lainkaan.
Myös rautakaupan rautarasiassa olevaa jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:55

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 07:55

Ei ole ollut tarvetta muulle kuin paperiliimalle. Miehen "aarrearkusta" varmaan löytynee jos jonkinmoista tuubia ja purnukkaa, joten käännyn hänen puoleensa jos tarve yllättää... =)