onko teidän mielestä hämähäkit ällöttäviä?tai torakat tai muut kuoriaiset?

minusta hämähkit ovat van yhtiä pukkuisia ihmisiä paitsi hämähäkeissä ärsyttää se koska jos he roikkuvat seitessä ja tulevat sieltä katosta juuri eteen niin säikähtää mutta kuoriaisia inhoan yli kaiken.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:33

HIRVIKÄRPÄSIÄ en voi sietää
- kaikki muut oliot menee enkä hepuloi muiden otusten suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:18

IIK;mä en kestä enempää puhua niistä,poden anakrofobiaa pahanlaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:19

en pidä noistakaan ötököistä, jot inhoki listalla ovat nekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:19

Minä inhoan kaikenlaisia hämähäkkejä ja ötököitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:20

kyllä ovat minä inhoan tollaisia elukoita yli kaiken.Hyi kauheeta en siedä niitä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 10:23

Ei ole kunhan eivät tule minun reviirilleni. Mutta metsässä inhoan hämähäkinseittejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:34

Kyllä hämähäkit vielä juuri ja juuri sietää, mutta torakat ja kaikki muut kuoriaiset ovat ällöttäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:41

Mitään kammoa niitä kohtaan en tunne, mutta mieluummin eläisin ilman niitä. Hirvikärpästen takia en juurikaan käy edes marjastamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:42

On todella, kaikki ötökät. Lapsen takia olen yrittänyt hillitä kauhunkiljaisujani... aina en onnistu... Leppäkertuista tykkään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:19

ei ne minua haittaa: ) saavat elää raporauhassa, en mielelläni tapa mitään eläväistä. kannan mieluummin ulos ne, ihan kädessä vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:38

ei mitkään hyöteiset ällötä, vähän vihamielisesti suihtaudun niihin jotka pyrkivät iholle ja sen alle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:52

no en kyllä torakoista ainakaan piittaa hotellihuoneen lattialla tepastelemassa, enkä kyllä muistakaan ötököistä välitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:53

En pode mitään kammoa ötököihin. Pikkupoikana uimme sellaisessa kohtaa joessa, missä oli iilimatoja, jotka sitten olivat vedestä noustua jaloissa ja käsissä kiinni. Joen kohta oli sellainen missä oli kovaa pohjaa vain muutama metri ja sen jälkeen mutaa oli melkein polven korkeudelle asti. Muistan kun erään kaverin pohkeeseen oli mennyt iilimato sisälle ihoon ja se jouduttiin poistamaan puukolla kaivamalla. Kaverin on täytynyt kyllä seisoa pitkän aikaa vedessä, että se on ehtinyt kaivautua ihon sisälle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:44

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:48

kyllä., hyh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:17

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:25

Torakoiden kanssa en halua olla missään tekemisissä. Muut ötökät eivät inhota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:56

Ei.Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 21:01

En ole mikään ötökkä fani, aikas pelottavia on hämähäkit. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:17

kaikki mikä ei kuulu sisätiloihin ja liikkuu on yök...*puistatus*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:34

Hämähäkit ei niinkään enään pelota, mutta kyllä kaikenlaiset kuoriaiset ja epämääräiset ötökät saavat kylmätväreet menemään selkää pitkin. :D