Onko teidän perheessä lemmikkiä? - jos on niin kerropa mikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 10:25

Mustanpuhuva 10 v. sussariherra, joka ei todellakaan ole herrana talossa. Vaikka hännän solmuun vääntäisi niin uusintaa pyytää heti kohta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:10

On, pitkäkarvainen kaunis mäyräkoiranarttu. Sanoin sille juuri, että lähdetään, se odottaa jo, että milloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:10

Minulla on 2 kissaa jotka ovat aina sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:11

2 kattikauhistusta on otto ja onni jolle nyt just olen hyvin hyvin vihainen , hän kun pissi minun vuoteeseen, mutta onneksi oli paksu petari , eikä mennyt patjaan asti, nyt olen siitä hänel erittiäin vihainen ja hänellä on porttikielto makkariin... ainakin 1v ... tiedä sitten mikä oli mielenosituksen takana.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:11

Meillä on 2 kissaa. Toinen on erurooppalainen punaraidallinen uros kissa ja sit on maine Coon rotuinen mustavalkoinen narttu kissa. molemmat ovat mukavia kissoja ja perheen rakkaita. sit työlläni on Hamsteri ja se on syyrialainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:15

Oli,yönmusta kollipoika Tarmo,mutta poistui sateenkaaren puolle puolen pari vuotta sitten,seuraavaa mustaa kollipoikaa vasta harkitsen,kun pelkään menettämisen tuskaa.Pojanpoika Arttu-pitkäkarv.sheriffipoika on mulla aika usein lohtuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:20

meillä on yksi koira sen nimi on pyry ja se on rodultaan collie.meidän toinen collie rodultaan koira oli 4 vuotta ja se kuoli viime vuonna sydänsairauteen kotiin yöllä sen nimi oli mimi.ja se mikä koira meillä tällä hetkel on se on 2 vuotta täytti 2 viikko sitten.ja sit meille ehkä syksyllä tulee chihuahuan pnetu jos se on tyttö sen nimi on:lissu ja jos se on poika sen nimi on:paplo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:35

Yksi 7v. musta pantteri eli kissa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:42

Ei ole enää, kun hamsteri kuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:42

Maikki Murjottaja, 3 v., kuten kuvasta näkyy :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:22

kaksi kpl Tiibetinspanieleita ja nyt tällä hetkellä toisella 6 vauva spanielia, toivon mukaan 2 kk päästä ne saa jollekin muulle:) minun pikku oma Pimpula on www.nerogold.fi top 5 ykkönen, käys katsoos kaunista Tibsua (ja äänestämässä:D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:39

taidan olla nykyään perheen ainoa lemmikki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:45

ei oo enää.. meillä oli yorkshirenterrieri mut se kuoli 2006

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:48

kissat ja koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 16:40

Mulla on aina ollu kissa/kissoja.Viimex oli kääpiö-kani.Semmonen luppakorvainen söpöliini.Kun minulla n.vuos sitten todettiin astma,jouduin tääkärin määräyksestä pupusta luopumaan.Enkä enää ikuuna päivänä voi karvaista lemmikkiä ,niistä irtoavan hienon ,hienon hilseen takia hoiviini ottaa.NYYH!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:14

Minulla on punaraitatiikeri katti karvajalka. Oikein suloinen n. 5-6 vuotias Otto-tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:19

Meillä on kaksi pyreneittenkoiraa, ja kaksi kissaa. Joten karvaisia tepastelijoita löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:04

Meillä on aivan ihana, kiltti kisumisu Matilda 8v ja kuvan näät tuossa profiilikuvassani =)
Tiltu on leikattu tyttökissa. Ulkona enimmäkseen vain narussa, näin kesäisin on juhlaa kun välillä pääsee ruohikkoon ilman hihnaa =)
Oikein kiltti tyttö, ei raavi, ei pure ja sisäsiisti.
Monta lempi nukkumispaikkaa, mutta ei meidän sängyssä, eikä sohvalla, eikä nojatuoleissa.
Meidän "pikkuhuoneessa" on sohva, jossa hän saa nukkua Nallen ja Lempi Lyydian kanssa.
Lempi Lyydia on lehmä, pehmolelu =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:56

Punakorvakilpikonapari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:14

Mulla on :
2 koiraa: Basenji ja Suomenajokoira
2 liskoa: Miekkahäntätuliliskoja
5 kotiloa: akaattikotiloita ja petokotiloita
7 rapua: sukarapua

1 muistoissa (<3) oleva kilpikonna: nelivarvaskilpikonna
3 hoitohevosta: lämminverinen, kylmäverinen, suomenhevonen

Omia lemmikkejä siis tällä hetkellä on: 16

Lähteet:
Miun ikiomaa tietoo, mikäli osasin laskee ees oikein :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:20

Koira: Tiibetinspanieli/Pomeranian
Fretti: Tänään tuli pienokainen meille
Hevonen: Eipä lemmikiksi vissin monikaan sitä laske, mutta kumminikin.