Lenkkeiletkö (siis ihan juosten)? Entäpä kuinka usein? - ja jos et lenkkeile niin miksi et ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:43

En, koska olen laiska. Pyöräilen tosin paljon ja joskus kävelenkin lenkkiä.

Kysyjän kommentti

Olipa hyvä ja rehellinen vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 10:11

En lenkkeile enää, selkävammani vuoksi olen joutunut lopettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:14

En ole lenkkeillyt nyt vähään aikaan. yleensä pyöräilen. juosten en pysty menemään kun jalkani ei kestä sitä. siksi nyt kävelykin on jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:14

en voi juosta polvi sanoutui yhteistyöstä irti , mutta koitan köpötellä , no pitäis alkaa kyllä varmaankin oikein kunnon lenkkeilykin, mutta nyt on niin kova lorvikatari ja niin syvällä , et mitenkäs mä saan taas sen asenteen , et lenkille ... huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:17

En ole varsinaista juoksua vetänyt pitkään aikaan,ainoastaan pyörillyt ja paljon,kaiken maailman muuta liikuntaa tulee tehtyä runsaasti sekä sauvakävelyä,mutta hikilenkkiä juosten...en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:21

TYKKÄÄN AJAA PYÖRÄLLÄ, KUN EI RASITA POLVIA NIIN PALJON, VAIKKA TOISAALTA POLVISSANI EI OLE MITÄÄN VIKAA OHO CApslock jäi pääölle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 10:24

En saa juosta enkä harrastaa muutakaan mikä täräyttää runkoani. Portaiden ravaaminen onkin minulle toinen hyötyliikunta ruohonleikkurin ulkoiluttamisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:34

päivittäin käyn monta lenkkiä koiran kanssa, osan matkasta juosten osan kävellen,
riippuu milläpäällä sattuu olemaan,
vieressä pururata johon voi mennä koirankin kanssa, kunhan kerää jätökset pois jos koiralle tarve tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:43

Selkäni ei tykkää huoksemisesta mutta lähes päivittäin teen reippaan kävelylenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:20

menen sillai sekakäyntiä, eli välillä juoksen vähän matkaa ja taas kävelen, vuorotellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:40

juosten lenkkeily on jäänyt monestakin syystä historiaan, pyörällä tai kävellen, päivittäin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:58

En lenkkeile juosten enää ollenkaan, koska tennis ja uinti ovat liikuntaharrastuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:14

En, olen laiska :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:26

En juokse, lääkäri kieltänyt juoksun ja aerobicin. Sensijaan kävelen PALJON ja yleensä kovaa, paitsi tunturiin noustessa - silloin pitää säästää voimia kotimatkallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:45

mä yritän juosta, mut mun mahaan alkaa pistämään, siksi en voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:48

En juosten, reipasta kävelyä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 14:41

Juostenpa hyvinkin. Ehkä 4 kertaa viikossa, joskus useammin, joskus harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 16:26

itse lenkkeilen mutta pyörällä ja kävellen. Olen yrittänyt myös juosta mutta vatsani menee siitä sekaisin eli alkaa tulemaan paha olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:05

Ainoastaan kävellen lenkkeilen. Juokseminen ei onnistu kun alkaa ahdistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:21

En muuten, mitä koirien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:08

Lenkkeilen kävellen n 3 kertaa viikossa. Juoksu ei vain sovi ruumiinrakenteelleni ;) tai sit oon vaan niin hiton laiska. Ennätän hyvin kävellenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:27

Hei.
Lenkkeilen päivittäin rattaan kanssa lapseni kera,
sekä pyöräilemällä jopolla, ne riittää pitämään minut pelikunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:57

Kävelen päivittäin 10-15 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:20

en juoksemalla vaan kävelemällä. harvemmin on tullut lähdettyä lenkkeilemään, yleensä koiran lenkitystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 23:44

En juokse, kun ylipainoa on sen verran että vatsa ja reidet tuntuu putoavan irti kun hölkkää + että kunto ei kestä. Hengästyttää ja tuntuu että happi loppuu heti alkuunsa. Mutta kävelystä tykkään ja pyöräilykin menee.