Luetko valtakunnallisia iltapäivälehtiä?siis Ilta-Sanomia tai Iltalehteä ? ja jos luet, luetko ne paperi- vai netti versiona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:56

joskus lööppejä kassajonossa silmäilen kaupassa,
ja jos joku silmään sattuu, vilkaisen netissä uutista

mutta en ole mikään iltasanomat tai iltalehti fani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:26

Minä luen niitä nettiversioina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:26

netti versiona joka päivä, eikä maksa mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:29

Meillä luetaan iltapäivälehtiä nykyisin ainoastaan nettiversioina.
Tympii molempien iltapäivälehtien lööpit - varsinkin viikonloppunumeroiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 09:33

Silloin tällöin ostan, jos on jotain mielenkiintoista lööpeissä, toisinaan käyn vilkaisemassa IS:t ja IL:n netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:02

minä luen ne nettiversiona. Harvoin ostetaan lehteä. Tänään en ole käynyt siellä uutisia lukemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:02

Minulle ei tule sanoma- eikä aikakusilehtiä, joten netistä luoen otsikot. Niin harva asiaa kiinnostaa enää tällalailla eläkkeellä ollessa. Sitä ikäänkuin vetäytyy jo asteittain pois asioista, jotka ennen tuntuivat tärkeiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:10

Napsun vinkkien mukaan netistä,myös lööpit kassalla,tuskin koskaan ostan,junassa usein jättävät lehden,sen nappaan ja luen myöhemmin jos muistan.IP-lehdissä harvoin kiinnostavia uutisia,yleensä sensaatioita,niinku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:44

Netistä lähinnä, mutta välillä lehteäkin selaan, koska työpaikassani painetaan toinen ilttis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:44

vain kuolleen ruumiini yli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:45

Netistä silmäilen kumpaakin iltapäivälehteä lähes päivittäin. Lööpit luen kassjonossa. Viikonlopuksi ostan yleensä jomman kumman lehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:23

netissä tulee kastosttua lähes joka päivä, ainakin otsikot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:45

iltapäivälehtien uutissähkeet tulevat sähköpostiini, eipä ole aiheuttanut jatkotoimenpiteitä (lehden hankkimista), useasti niitäkään ei tule luettua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:15

Joskus luen netistä, mutta aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:47

vanhemmat ostaa iltasanomat joka päivä, joten sillon tällön luen.. myös joskus luen netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:31

Iltasanomat luen netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:49

Netistä selailen vällillä iltalehteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 20:01

Netistä luen minäkin. Miksiköhän niitä paperiversioita vielä tehdään, kun näyttäisi ettei kukaan niitä enää lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:21

Iltasanomat netti versiona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:48

Netin kautta ESS (lahti).
Ei ole täyttä oikeutta näihin iltapäivälehtien net versioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:58

Luen.Paperi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 02:56

Nettiversiona lähes kaikki lehdet jotka kiinnostaa ja jotka on luettavissa.