Onko AirFrancen onnettomuus jo unohtunut?

Airbus rahoittaa turmakoneen mustan laatikon etsintää
www.napsu.fi/uutiset

Avainsanat: airbuss airfrance

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 23:59

Mikä?

Kysyjän kommentti

Koneen rakentanutta tehdasta näkyy kiinnostavan, koska satsaavat rahaa romun etsimiseen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:23

no toivottavasti sekin laatikko löytyis ja saatais selville mikä oli tipumisen syy, mutta ei sitä ehdi unohtamaan, kun alvariinsa tippuu uusia koneita , jotka muistuttaa siitäkin koneesta taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:28

..ai mikä?
No vakavasti puhuen, eihän muutamaa lento-onnettomuutta voi jäädä pyörittelemään päässänsä. Kyllä onnettomuusriski on suunnattoman paljon suurempi melkein missä liikennemuodossa tahansa.
Olen työni takia matkustanut lentokoneella ehkä jotain 4000 - 5000 lentoa, eri yhtiöillä mm. Air France'lla. Eipä ole pelottanut, vaikka kerran kylläkin Finnairin MD80-sarjan koneen toinen moottori pamahti/hajosi ilmassa. Olimme matkalla Moskovaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:07

En ole ajatellut sitä, joten onhan se sitten sillääailla unohtunut. Uuden lentomatkankin olen jo varannut, en osaa odottaa, että sama voisi sattua minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:13

Asiaa tutkitaan kaiken aikaa korkealla (AF) taholla,kaikkea ei varmasti uutisoida yksitellen,jos jotain ilmenee tulee tietoisuuteen<uskon näin.Toisaalta niin paljon tapahtuu maailmalla,ettei joku yksittäinen lento-onnettomuus jää pitkään ihmetyttämään suurta yleisöä.Varmasti emämaassa enempi tapetilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:16

Kyllä tuo onnettomuus oli iso yllätys!
- mutta niinhän se Estoniakin upposi eikä siitäkään nyt niin kamalan pitkä aika ole.

Kieltämättä nyt on jo poissa mielestä - toivottavasti löytävät sen lootan ja onnettomuuden syy selviäisi lopultakin.

Vahinkoja sattuu mutta kun ajatellaan paljonko tuolla taivaalla on liikennettä niin suhteessa siihen aika vähän isoja onnettomuuksia lentoliikenteessä pääsee tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:52

harvapa enää muistelee Tsernobyliäkään ... lyhyt on miesmuisti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:47

no enpä ole kauheasti miettinyt asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:50

no minun mielestäni on hävinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 19:56

En niitä kauaa muistele kun aina sattuu ja tapahtuu uutta. Sellainen on ihmismieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:28

Ei ole unohtunut, mielessä pyörii. Parempi olisikin kun unohtuisi, ei aiheuttaisi lentopelkoa.