Kuunteletko aamuisin radiota vain katseletko telkkaria?

Meillä yleensä telkkarin aamu-TV päällä, jota enemmän kuuntelen kuin katslen.

Avainsanat: aamu-tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:19

Ensin tv auki ja sieltä Ykkösen aamu-tv,
sitten klo 08:15 suljen tv:n ja kuuntelen radiosta YLE Radio 1: Ykkösaamu.

Samalla syön aamupalaa ja luen päivä lehtiä.

Jaa, meinasi unohtua - tietysti avaan pc:n myöskin samoihin aikoihin tv:n kanssa. Luen sähköpostin ja ainakin nykyisin silmäilen napsun sivuja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:11

en kumpaaka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:13

Minulla on aamuisin tv auki kun koneella olen , eli kuuntelen vaan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:14

aamu tv tulee katsotuksi..sieltä kuulen uutiset ja sään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:16

Tv on auki, en katsele, mutta kotitöiden lomassa kuuntelen. Siis näin, kun olen vapaalla. Työstä ja työpisteestä riippuen on auki tv, radio tai autoradio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:16

Aamulla kotona radio ja TV pysyy kiinni mutta autossa kuuntelen radiota kyllä:
Olen opetellut kuuntelemaan 886 "Radio Helsinkiä" siksi kun sitä niin kovasti kehutaan joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:20

joo minö en yleensä kumpakaan koska tulen aina tietokoneelle harvoin kyl tv katon aamul illal tulee enemmän katsotuu tv.t mut sit mummon luoa ja mökillä radiooo tulee aika paljon kuunneltuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:31

TV:stä katson Discovery Channelin rakentamisen raskassarjan ja valmistuksen salat.
Tosin täytyy siirtyä huomentasuomeen jos tulee uusintana nähty juttu. Nyt taitaa olla vain aamu tv kun mainospellet on lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 09:31

Herättyäni laitan heti H&P soimaan, jos herään aikaisin katselen edellispäiväisiä tallennuksia telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:56

Kaikki ääntä pitävät on suljettuna,ainoastaan sanomalehti paperi rapisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:06

Kuuntelen radiota jos vaan satun laittamaan sen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:11

En yleensä kumpaakaan. Työstäni on jäänyt meluähky, joten nyt eläkkeellä nautin hiljaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 10:36

Telkkari ja radio pysyvät suljettuina koko päivän. Vasta illalla avaan tv:n siinä kuuden paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:45

Telkkari on yleensä päällä... jos poika on kotona niin hän katsoo aamun lasten ohjelmia. Mulla yleensä Voice-kanava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:24

aamu tv

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:54

radio on joskus auki, mutta kyllä ne aamuhetket yleensä menee lintujen laulua kuunnellessa ja hesaria selaillessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:16

Enpä oikeen kumpaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:48

no enpä oikeastaan kumpaakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:42

Telkkarista ykkösen aamu-tv.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:50

En kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 20:29

En kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:00

En. En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 02:59

TV auki kotona lähes aina vaikka ei katsotakkaan ja autossa radio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 22:23

Radio on yötä päivää auki joten radiota kuuntelen aamuisin, nyt ens viikolla alkaa huomenta suomi niin silloin avaan töllöttimen ja kuuntelen siinä aamulehteä lukiessani samalla