Moi!jos saisit itse päättä minne lähtisitte matkalle minne menisitte? minä ehkä menisin kreikkaan.heh =)

www.äkkilähdöt.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:06

Kreikkaan olisi tarkoitus lähteä syyskuun puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 09:00

Thaimaan hiekkarannoille loikoilemaan ja mereen aalloille kellumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:04

Kuubaan ehdottomasti(uudelleen)!!!
Kannattaa käydä niin kauan kun Castro on vielä vallassa ja paikan alkuperäisyys on jäljellä: kohta taatusti jenkit valtaa koko paikan ja sitten hintataso nousee ja paikan luonne muuttuu taatusti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:05

lähtisin ranskaan... siellä kävisin moikkaa kamua jossain pienessä kylässä, jossa hänellä on mökki , ja sit pariisiin katselemaan kadun vilinää ihan ilman kiireen häivää ...istuisin sielä pienessä kahvilasa nauttien lasin valkoviiniä , joka on tietty ranskalaista ja juoden kupposen kahvia hyvän baagelssin kera.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:14

Unkariin minä menisin vielä , sinne pustalle hevostilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:16

Kyllä se niin oli että minäkin sinne Kreikkaan suuntaisin matkani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 10:30

Tällä hetkellä lähtisin Alaskaan tai Grönlantiin. Ei olisi näin kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:32

Kreikan saaristoon purjehtimaan,ihania pikkusaaria ja niiden satamat,rantaravintola hiekalla ja tuoreet kalaruuat,miten mielelläni.Myöhemmin talvisaikaan suuntana Karibia,samat ,metkut mielessä.Niiden välillä parit kaupunkilomat ensteks Berlin(joka toteutuu)Lissabon,Istanbul.Voivoi voishan sitä kaikkea mahdollista,tehdä jos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:36

Grönlantiin lähden runsaan parin viikon kuluttua,
mutta Alaskaankin olisi kiva mennä. Chileen olen ollut menossa pari kertaa, mutta on tullut este, ehkäpä jokupäivä sinnekkin ehdin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:46

Lähtisin Luxoriin katsomaan ihmeitä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:25

malediiveille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:18

Saksaan :) Ja sinne pääsenkin reilun vuoden päästä, vaihto-oppilaaksi nimittäin.
Ranskassa olisi myös mukava käydä, tai Iso-Britanniassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:49

haluisin takasin amerikkaan, mut kun oli puhe äkkilähdöistä, eikä sinne tehdä niin sitten haluan ranskaan, nizzaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:48

Meksikoon tai Kanadaan.Intiaanit kiehtoo.Kotimaassa Lappiin,revontulet ja ruska ois taatusti näkemisen arvoisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:51

Kreikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 17:52

Mikäli olisi mahdollisuus matkustaa Euroopassa, niin Italian kiertomatka olisi oiva kohde. Mikäli taas olisi mahdollisuus laajempaan kierrokseen, niin Australia olisi kohteena.

Mutta, kysymys taisi olla äkkilähdöistä. Silloin pitäisi valita Italian ja Kreikan välillä. Molemmat maat upeita lomakohteita täynnä historiaa, hyvää ruokaa ja komeita maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:57

Ihan ite olen päättänyt siirtyä syyskuussa Italiaan, ainakin vähäksi aikaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:02

Huppuvuorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 03:08

Kylläpä itse saan päättää, mutta vaihtoehtoja in niin runsaasti että valinta on vaikeaa. Joka tapauksessa omatoimireissu.Kyllä tuo pallon pohjoisin osa jotenkin kiehtoo vaihteeksi. Sanotaan vaikkapa Islanti.