Jos sinulla on kesämökki,onko se vailla mukavuuksia vai täysin varustettu kaikilla mukavuuksin?

Meillä ei ole omaa mökkiä,mutta haaveissa on saada sellainen,sähköä ei tarviis olla mutta vessa kylläkin sisällä.

Avainsanat: mökki haave

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:18

Mökki löytyy (uusi) ja ihan kaikilla mukavuuksilla.

Aiemmin ajattelin että mökillä ei tulisi olla edes sähköjä mutta kyllä nuo mukavuudet helpottavat elämää kummasti etenkin jos on perheellinen.

Kysyjän kommentti

Kyllä mukavuudet helpottavat elämää.terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 08:50

Meillä on perikunnan mökki joka on saaressa tai oikeastaan siellä on 3 niitä, ei ole mitään mukavuuksia, sähkö tulee agregaatista , ja juomavesi viedään mukana, saunaan kerätään sadevesi, ulkohuusi on vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2009 - 08:51

Agrekaatilla tuotetaan sähköä niin kotoa kesäisin lainattuun telkkariin, kahvinkeittimeen ja valoihin. Muuten on kantovesi kotoa käsin, huussi metsän uumenissa ja kaasulla soppaa väsätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:52

meillä on tuo tupa-auto mökkinämme , voi siirtää minne milloinkin miellyttää ja siellä on kaikki mukavuudet, lämmin vesi, kaasuhella,jääkaappi ,wc siellä on myöskin suihku, en kylläkään sitä ole kertaakaan käyttänyt ..kiinteä 120 cm vuode ...siellä on myöskin mikro, kahvin ja vedenkeitimet, kaappeja kiitettävästi ihan on luksus minusta tuo meitin minimökki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:08

Viemäröinti on, kuomavesi haetaan 150 m:n päästä naapurista, pesuvedet kannetaan lammesta tai joesta. Sähköt on ja hyvä tie pihaan saakka. Huussi on pihan perällä. Säilytystilaa, jää-kappipakastin ja sähköliesi kuuluvat varustukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:28

meillä on ihan hyvä mökki paitsi olisi kiva jos sielä olisi uima järvi on sielä kyllä järvi mutta siinä ei voi uida mutta veneillä kylläkin ulkohuussi kuuluu mökkielämään.sähköt on mökillä ja tietysti sauna joki on aivan mökin lähellä eli sielä voi käydä polskimassa mutta aika jäätävän kylmää sielä vaan se vesi on =8 eli meidän mökki ei tarvitse kunnostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:59

Kesäisin asun täällä maaseutuasunnossamme järven rannalla keskellä entistä kirkonkylää, nykyistä kaupuginosaa. Mökkiolosuhteita täällä ei ole, mutta maaseudun rauhaa. Vesi tulee ja menee laittomia teitä ties minne, kun tuo jätevsisysteemi on vielä keskeneräinen. Sähköt ja kaikki mahdolliset talouskoneet on, rantasauna ja laituri, ja sisäsuihku. Ei siis mökki, mutta helsinkiläisittäin "lande". Eilen kävin taas uimassa, vesi oli ihanaa, olisin voinut viipyä vaikka kuinka kauan. Maalla onkin ihaninta tuo uiminen, mutta kovin lyhyt taitaa olla sesonki tänäkin kesänä. Nyt lähden muutamaksi päiväksi kaupunkiin, ja palatessani sieltä voivat vedet olla jo jäähtyneet, niin että en pysty enää uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:06

Meillä oli saaressa ihana hirsipuumökki,aika askeettinen(ilman mukavuuksia),mutta kodikas syyspimeällä,takassa valmstui huikeita ruokia padassa roikottaen,ulkohuussi ja sauna lämpes puilla,kantovesi järvestä,Jötul lämmitti pirttiä,samalla valmistui yöllä uuniohrapuuro.Silloin riitti järven äänet,kuikan huudot ja kaakkurin raakku,ei kaivattu tv&radio&tietsika yhteyttä.
Nykyään olen kuullut on sähkö vedetty ja tätä kautta muita "mukavuuksia(mökki jäi tois.osapuolelle),mutta mulla on pelkkiä ihania muistoja rakentamisesta ja sen jälkeisestä auvoisesta elämästä saarimökissä,poissa kavala maailma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:19

meillä ei ole mökkiä. mieheni kotipaikka vanha talo on joka on jäänyt heidän käyttöönsä. vaikka harvoin sielläkin tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:23

Mökillä rannassa on sähköt, vesi tulee kaivosta, mutta ulkohuussiin täytyy asioille mennä. Enempää en sinne mukavuuksia kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:49

mukava se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 13:51

vailla mukavuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 13:53

Mielestäni kesä-mökistä tekee kesämökin juuri se,ettei siellä ole mukavuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:59

tuulensuojaisat paikat ympäri saaristoa ovat minun mökkejäni, välttämättömät mukavuudet kulkee mukana ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 03:14

On.Mukavuuksia aurinkopanelilla tuotettu sähkö,takka ,sauna,aitta,puucee ja luonnonrauha ja hiljaisuus ja tietysti kaksi järveä joiden välissä se sijaitsee.