En kysy vaan kiitän miellyttävästä illasta teitä kaikkia vastanneita.

"Elämä ei ole pelkää juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista -
se jos mikä vaatii taitoa."
Kylli-täti

Lisätty: 30.07.2009 - 00:34

Uskollinenhan minä yleensä olen, mutta tuo Matti painaa hartioilla... öitä itse kullekin - Matin tai Maijan kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 21:38

Kiitos vaan itsellesi,että illasta tuli niin ihanan mukava..Sinä sait kyllä ihanilla kysymyksillä illan piristymään,kun ei meinannu malttaa konetta sammuttaa..

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle. Osasi tässä on sinullakin vastauksiesi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 00:37

Kiitos itsellesi,vietin muutaman tunnin Wallanderin kanssa ja sillä välin kysymysten hyökyaalto käynyt Napsussa ja vyöryttänyt kysymyksiä sivutolkulla.Nyt alkoi mun silmät lurpattaa ja pakko mennä nukkumaan.Ötyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 00:42

Hyvää yötä teille kaikille, itse kullekin. Nukkumaan on mentävä, ennen kuin kissa saa todellisen pultin. Mutta hauskaa on ollut tänä iltana. Täällä on paljon mukavia ihmisiä. Siis vielä kerran oikein hyvää yötä. Heippa. Aamulla uuteen päivään iloisin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:15

Johan jaksoittekin valvoa. Kiitos vain itsellenne kysymyksistä, nyt lähden pois maalta kaupunkia kohti. Tavataan sitten illalla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:27

Jaa te olitte täällä yölläkin. Minä en jaksanut menin nukkumaan. mutta kiva juttu kun täällä on joku jaksanut yölläkin olla. siitä kiitos teille.