mitä mieltä? Haluan nauttia ravintolassa pelkän kuuman veden, vatsani ollessa kipeä. Myyjä katsoi suurinpiirt.et painu hevonkuusee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2008 - 08:08

Ihan selvästi tuo mököttäjä oli väärässä hommassa tai ainakin ymmärtänyt tehtänsä väärin.

Yksi mahdollinen selitys on provika palkka, joka taitaa olla aika yleinen ravintola-alan hommissa, siitä vedestä ei paljoa heru. Pistäähän se vähän mököttämään, jos ajattelee omaa tilipussiaan joka tilauksen yhteydessä, väärässä hommassa tässäkin tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.06.2008 - 22:52

Itse asiakaspalvelijana lähes 20 vuotta : olisin itse tuonut kuumaa vettä!

Ihmettelen vain asennetta, koska eihän kuuman veden lämmittäminen vaikeaa ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2008 - 23:41

Ajattelikohan se, että haluat säästää teen hinnan ja piheyttäsi tilaat vain kuuman veden :/ Pitää olla tosi pökkelö asiakaspalvelija, jos ei osaa asiallisesti olla. Jollainhan saattaa olla vaikka tapana juoda hopeateetä tai jos on flunssa, niin findrexinit tms. lääkkeet voi iskeä kuumaan veteen. Itse tilasin kuumaa vettä (edellä mainitun syyn takia), ja myyjä oli kiva eikä ottanut edes maksua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2008 - 23:42

Älä ota paineita,itsekkin juon ravintolassa joko vettä tai spraittia. katseista en välitä,eihän kaikki halua juoda alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2008 - 09:51

Olet saanut osaksesi huonoa asiakaspalvelua. Olisiko myyjän jo ajateltava alan vaihtoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2008 - 13:07

Arvosta itseäsi niin paljon, ettet mene enää kyseiseen ravintolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2008 - 11:15

mutta asiakaspalvelussakin palvelijalla saattaa olla huono päivä ja sekin on anteeksiannetavaa. Hymy vastaa hymyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 09:39

Mikä ravintola?Sielä ei oikein asiakaspalvelu toiminut.Tee reklamaatio ko.ravintolanpäällikölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2008 - 11:21

Yksi mahdollinen selitys on provika palkka, joka taitaa olla aika yleinen ravintola-alan hommissa, siitä vedestä ei paljoa heru.

Hmmm.. en oo tähän asti kertaakaan törmänny ravintolaan jossa työntekijät sais provikal palkkaa.. tippi on asia erikseen, mutta sitäkään ei nää suomalaiset jöröttäjät jätä, kun ehkä sen 20 senttiä.