Otatko tyhjät pullot ja tölkit talteen,jos sattuu kohdallesi??

Lisätty: 29.07.2009 - 23:57

Tuli mieleen hahahaan vastauksesta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 00:12

no jos kauppareissulla sattuu siisti kohdalle niin saatanpa mukaan poimia, mutta varsinaisesti en ole keräilemään lähtenyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 23:56

En todellakaan. Joku muu tarvitsee niitä paljon enemmän kuin minä, sitä paitsi omiksi tarpeiksi löytyy kotoakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:09

Niin 'alas' en ole vielä vajonnut, vaiika tiedänkin sillä kerättävän suuriakin summia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:10

En ota ja harmittaa,jos joku tuo jonkun tölkin tms.Naapurille tunkesin kerran kauppaan mukaan,kun vei omiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 00:16

En keräile, mutta korjaan pois (siis mukaani) koska ympäristö pitää olla tölkki- ja pullovapaa. Ne on pirun rumia maiseman koristajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:03

en ota. roskikseen saatan puistosta esm pullot laittaa mutta en ota mukaani kauppaan palautettavaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 07:39

festareitten tai muiden tapahtumien aikana ansaitsevat pullojen ja tölkkien kerääjät omaisuuksia
mustissa jätesäkeissä kantavat kauppaan ja kone palauttaa ripakopallisen rahaa

joskus lenkkeillessä koiran kanssa saatan siirtää pullon tai tölkin kannonnokkaan tai kivelle näkyvälle paikalle, että joku sen voi siitä talteen ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:09

En ota, ellei joku ole sitä meidän omalle pihamaallemme viskannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:22

Kyllä minä otan ja ainakin lasipullon ettei joku riko sitä ja koirien tassut ei olisi vaarassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:27

nostan pullon pois , jos on laispullo niin syrjään, jotta ei ketään sitä hajoita, mutta en jaksa sitä ruveta raahaamaan mukanani,jot toivon vain , et joku sen siitä syrjästä pistäis talteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:30

Pitäähän ne korjata pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:41

En keräile enkä poimi kadulta tai puistosta. Omat tyhjät pullot ja tölkit toki hoidan takaisin kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:54

Jos löydän sellaisen meidän pihalta,tai joku on jättänyt sellaisia saunan vilpolaan niin kyllä vien omieni mukana kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:00

kyllä otamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:05

Kun nykyinen koiramme "tuli taloon", niin ajattelin, että tässähän voi yhdistää monta asiaa:
1 Koiran ulkoiluttaminen
2 Itsensä liikuttaminen
3 Ympäristön siisteydestä huolehtiminen (kakkapussien lisäksi) - ainakin joskus voisin kerätä pullot ja tölkit pois
4 Saahan niistä kotimaisista pulloista ja tölkeistä panttimaksunkin

Taisi olla peräti eka kerta kun raahasin muovikassillisen tyhjiä olutpulloja kotiin. Ennenkuin kävin niitä varastoimaan, huomasin onneksi, että niissä oli sisällä jotain ötököitä ja limaa sekä olivat muutenkin tosi likaisia, etten sanoisi paskaisia...
Siihen loppui minun osaltani pullojenkeräily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:23

En yleensä ota. kun kotonakin tahoo näitä kertyä nurkkiin.tällä viikolla vietiin pullopalautukseen monta kassillista pulloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:50

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:04

Vaihteloo.