Jos ois valtaa, niinkuin on mieli... niin mitä ottaisit lapsuudestasi itsellesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 23:19

En mitään kaikki on muistoissani. Ja aika on kullannut muistot.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Näitä kultaisia muistoja kun kaikki saisivat itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 23:13

Ottaisin sen 70-luvun tunteen,jolloin tunsin itseni maailman onnellisimmaksi kodissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 23:19

Ottaisin kaikki äidin kanssa viettämäni ajat. Ne olivat harvinaisia, kun äiti joutui tekemään niin paljon töitä yksinhuoltajana. Kaikki onnelliset hetket haluaisin kokea uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:21

Ei paluuta,kiitollisena muista,minkä muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:25

Ottaisin ne ihanat maalla olot lapsena...kun maalla oli niin mukavaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:04

sen olon mikä kakarana oli kun oli hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:11

Ne ihanat kesät, kun aurinko paistoi koko ajan ja keä tuntui jatkuvan loputomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:48

kyllä koko lapsuuden ja äidin ja isän, he nyt olleet jo muutaman vuoden autuaammilla majapaikoilla , ja heitä on niin kova ikävä nytkin...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:21

Kyllä minä sen huolettoman lapsuuteni voisin ottaa, kun Ruissalossa asuimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:27

Luultavasti lapsen kyvyn nähdä pieni kivoja asioita ja iloitsemisen niistä.Muistan aina,kun olin yhden tutun,pikkutytön kanssa läheisellä siirtolapuutarhamökkialueella kuljeskelemassa ja likka huomas reunussammalkukat ja kumartui niiden ääreen ja silitti pienellä kätösellään kuin kissanpentua "voi kun on pehmeetä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:34

Ihanat kesät ja puhtaat uima vedet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:26

äidin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 03:53

Kaiken.Etenkin ihanan ymmärtäväisen kovan elämän kokeneen isoäidin joka asui meillä.