Vieläkö löytyy takataskusta konsteja yllättää kumppani?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 09:25

Kyllä minä yllätän hänet useasti , töistä kun hän tulee niin mööpeleiden paikka on voinut siirtyä, samoin pihalla kukkapenkki on voinut paikkaa vaihtaa, ja minä haluan shoppailemaan jonnekin kauas ja ne on hänelle yllätyksiä, sanoo useasti kun kotiin tulee että ei minun kanssani tarvitse tylsää elämää viettää.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ei ole tasapaksua miehesi elo rinnallasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 22:56

nou

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:58

Joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:58

Ei löydy enää kumppania, mutta ei löydy luurankojakaan.
Tästä tapauksesta kylläkin:

Hitler vitsaili kuinka Göringin vaimo yllätti miehensä makuuhuoneesta heiluttelemassa marsalkan sauvaa kalsareidensa yllä.

- Minä ylennän alushousuni päällyshousuiksi, Göring vastasi ihmettelyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 23:00

Itse osaan kyllä yllättää, mutta luultavasti et tarkoita sen laatuista yllätystä. Minun yllätykset olivat sellaisia, että kun mies tuli töistä petettyään minua ensin, löysi hän niin itsensä kuin tavaransakin rappukäytävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:06

Edellinen kirjoittaja osasi todellakin pukea teot sanoiksi.
Mutta joo,asiaan...tuskin osaan yllättää muutoin kuin olemalla läsnä kerrankin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:09

Kalossin kuva persuksiin olis aika hyvä yllätys?? tuskin yllätän sillä-tavalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:05

joop, todella pienilläkin asioilla yllätin kumppanin hyvin usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:13

Kyllä järjestän pieniä ylläreitä aika useinkin. Viimeksi tänä aamuna "yllätin" nukkuvan mieheni hänelle varsin mieluisalla tavalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:01

yllätän hänet tekemällä välilä oikein hyvää ruokaa viineineen ja konjakkeineen...aamiasta väsään joskus oikein buffet tyyliin ...nykyisin se yllättäminen on tuossa makunautinnoissa vain.. mut ei hätiä mitiä, kun mies on tyytyväinen tähänkin tarjontaan...:) tai uskoisin niin hänen olevan..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 03:49

Entinen hyvä esimieheni opasti aikoinaan että koita pitää aina yksi valttikortti perstaskussa eri tilanteisiin.Hyvä ohje mutta aika vaikea toteuttaa muttaa siihenkin oppii.