Napakymppi takaisin?

Lisätty: 29.07.2009 - 22:35

Tuttavapiirissäni on eräs napakymppipari jotka saivat kotimaan matkan. Ja sen huomaa...

Lisätty: 29.07.2009 - 22:39

Voi liisukka, sinne valittavien puolelle joutuisin kuiteskii ja saisin todelta vain että vierestä viedään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 23:09

Joo,joo ja takaisin heti tuo ohjelma!
Aivan mainiota viihdettä kaikki tyynni tuo ohjelma.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Aitoa viihdettä aidoilla ihmisillä, ei käsikirjoituksen eikä näyttelijöiden mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 22:37

Kyllä! Se oli kiva ohjelma. Pienenä tyttönä ja sitten vähän isompana tuli sitä katsottua. Jännitin aina sitä, mihin maailmankolkkaan ne parit pääsi lomalle.

www.youtube.com/watch?v=cGZaGXN69Tw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:38

Mistä nyt moisen keksit?? Kun en edes muistannu,että sellainen hauska ohjelma on ollut.
Sinut kyllä ilmottaisin heti sinne. Toivotaan,että palaa..sitte näemme mikälainen on seuraava mies sinulla jos tärpää napakymppi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:44

jaaaah.. ei nyt lempiohjelmani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 22:49

Se oli aikoinaan hyvää viihdettä, mutta luulen ettei taitaisi oikein istua nykypäivään. Minäkin ilmoitin sinne kerran ystäväni, mutta ei hän sitten loppujen lopuksi sinne mennyt, ja elää edelleen yksikseen ilman koti- että ulkomaan matkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:59

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:19

Olihan se hauska ohjelma, Voisihan sitä joskus iltasella katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:28

firmasta oli aikoinaan siinä ohjelmassa yks rempsee likka ja pääsi jonkun kriminaalin kanssa Kreikkaan, rosisksessa juttua puitiin viissin vuosi jatkossa, kaikilla ei varmaan käy yhtä hyvä tuuri, mutta enpä taitaisi innostua edes katselemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:51

Taitaas olla taakse jäänyttä tv-maailmaa,uusia tuulia pitäis tulla ja lisää.Tuskin katselisin enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:06

naah, aivan sama minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:18

Samaa mieltä. Hauska ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:23

Olihan se hauska silloin aikanaan sitä katsella, vaan ei kiinnosta enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:30

Ei sitä enää halua katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:45

Ei kuulunut aikoinaan suosikkeihin, eikä kuulu edelleenkään. Siis vastaus kysymykseen: miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:35

Minäkin kysyn, että miksi ihmeessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:42

en tykkää siitä ohjelmasta. jos jotain muuta ennemmin kuin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:48

Minun kauppaopiston mies ruotsin ope oli ensimmäinen, joka meni naimisiin napakympin jälkeen. Ei kiinnosta koko ohjelma, vaikka olihan täältä Joutsastakin muutama mies siinä.