Purnaatko vai hyväksytkö muutokset mitä iän karttuessa itsessäsi huomaat?

Ja taas typerä kategoria...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 05:34

yksi päivä lähdin koiran kanssa lenkille juosten pihassa, eräs vanhempi naishenkilö talon asukkaista istui pihassa penkillä rollaattorinsa kanssa ja loihe lausumaan ihmetellen, " jaa sinä vielä osaat juosta "
panipas oikein miettimään kysymys jatkaessani lenkkiä,
kaippa sekin joku mittapuu on, kun vielä osaa juosta

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo laittaa miettimään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 22:35

Oikeastaan tämä on helppo kysymys ja siihen on helppo vastata minun elämän katsomuksella. En purnaa, vaan otan kaiken vastaan mitä annetaan. Tulee ryppyjä, muisti pätkii, polviin koskee, paikat roikkuu, jne loputtomiin. Mutta sehän kuuluu elämään. Olen ihan sinut kaikkien muutosten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:38

Yritän olla purnaamatta, mutta joskus iskee sellainen "voi ei,ei vielä" olo. Siis nyt jo, vaikka olen 26.v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:42

Kyllähän se on vaan hyväksyttävä muutokset,ei ne purnaamaalla parane..Ikä tekee tehtävänsä....
Mieli pysyy aina nuorena kuolemaan asti,,ja sillä...siisti..usko tai älä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:46

ei niil voi mitään.. taistelen vastaan minkä ehdin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:53

Kyllä, olisi epänormaalia jos mitään ei tapahtuisi.
Purnaan kyllä särkeviä niveliä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:59

Hyväksyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:20

En aina edes muista, että vanhenen. Kohta olen jo vanhus. Mutta elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:21

Purnaan ja ikäännyn pikkuhiljaa hyväksyen,että kukaan ei ole löytänyt "ikuisen nuoruudenlähdettä" .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:30

ei olle vielä tullut sellaista vaivaa joka valittamalla paranis, joten tulee mitä tulee, niiden kanssa elellään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:06

Osittain hyväksyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:25

Mitäpä tuota purnaamaan. joitakin ikääntymisen merkkejä voi tietysti yrittää ennaltaehkäistä, mutta kyllä tuo maan vetovoima vaan tuntuu vuosi vuodelta aina vaan kasvavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:31

Kyllä minä hyväksyn, se on elämää vaan ja muutokset kuuluvat siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:45

Kyllä mä vähän purnaan :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:26

pitkin hampain hyväksyn , mutta ei se kivuttomasti tule minulle se vanheneminen... lääkärikin sanoi, et jos ei jostain kolota aamusta täs iäs , niin sit voi olettaa , et on kuollut.. joten ne kolottamisetkin hyväksyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:37

Varsinaisia "vanhuudenmuutoksia" ei ole toistaiseksi ilmennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:44

kyllä välillä purnaan. haluaisin olla nuorempi. mutta vanhenemista ei voi kyllä estää. tulee jos on tullakseen. Täytyy katsoa vähän harvemmin peiliin.