Uskaltaisitko lähteä ralliauton kyytiin pitkähkölle pikikselle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 13:39

Pikku-likkana olin setäni(ent.ralliajaja) kyydissä yöllä,hankirallia vedettiin Keimolassa niin lujaa kun viritetystä Austin-ministä lähti.Sillon se oli upeeta,mahtavaa.Enää en kyllä lähtis!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olisimpa tuntenut setäsi ja päässyt kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:52

En sitten mistään hinnasta. Egyptin takseissakin hirvittä, kun luulevat minun pitävän vauhdista. Mutta ei ole enää kiire. Paitsi joskus vessaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:55

kyllä vaan menisin kyytiin jos oisi todella luotettava kuski.
ehkä järkyttyisin sen verran vauhdista etten pystyisi edes huutamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:57

Kyllä minun vauhtihurma lopahti siihen kun äitini kuoli liikenneonnettomuudessa. Siitä asti olen pelännyt olla autojen kyydissä. Kädet hikoaa, ja jarrutan ns. kuvaannollisesti joka kymmenen metrin ajon jälkeen, vaikken itse tietenkään aja. Eihän minulla ole ollut koskaan korttiakaan. Eikä ollut äidilläkään. Kyytiläisenä hän kuoli. En missään tapauksessa lähtisi sellaiseen kyytiin. Pitäisikö mennä hoitoon, kun asia on minulle niin pelottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:58

Kyllä uskaltaisin lähteä kyytiin. Olen ehkä vähän hullu fatalisti, en pelkää oikeastaan mitään.
Hurjatta mainitsi tuossa Egyptin liikenteen, minua on oikein harmittanut, että en pyytänyt päästä kuskiksi, kun silloinen työtoverini Essam Refaat päästeli erikoisviritetyllä Hondallaan menemään pitkin Kairon katuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:09

Empä menisi.Itellä sama juttu ku Kissanaisel et "jarrutan" pelkääjän paikal ollessani.Oma ajamineki hurjan varovaista (meen kyl nopeuksien mukaan),ku en luota muihi autoilijoihi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:22

Menisin heti jos vaan tilaisuus tulisi ja vielä jos pääsisi itse ajamaan niin jihaaaaaaa. Ja tämä totta =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:33

Kyllä olisi aikamoinen kokemus. Kyllä menisin hurjapäänä pelkäämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:44

Ilman muuta. Olen itsekkin ajanut Keimolassa ja jääradalla joskus nuorempana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:46

Riippuu pikkasen kuskista, erään nimeltä mainitsemattoman suomalaiskuskin kyytiin en lähtisi tällä hetkellä, en sitten millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:46

en ja ei ole ees kiinnostusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:53

Riippuu kulettajasta, onttopohjaoyn kyytiin en mistään hinnasta. Vaikka olenkin ollut Keimolaa kesän 1966 rakentamassa, no joo silloinhan se rata rakennettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:00

Ei kiinosta,en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:09

Kyllä,ilman muuta,olen ollutkin,minust siinä istuu kuin kuopassa,hyvin suojattu ja tukeva kehys ympärillä,sehän ei ole tavallinen auto sisältä vaan ns.riisuttu malli.Kyyti voi olla kuoppasta,mutta siinä istuu tukevasti ja potta päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:33

kerran ole ollut mukana harjoituslenkillä (ammattikuski), kyllä kalsarit oli ihan puhtaana sen jälkeenkin muttei tullut mitään himoa uusintaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:07

Kyllä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:24

Kyllä menisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:33

Minä taidan jättää väliin, en kovasta vauhdista pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:46

Ainakin lähtisin kokeilemaan, jos tulisi mahdollisuus. Voi olla että pissit housuun tulisi.. ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:30

en uskaltais , en tykkää kovista vauhdeista, en edes Kimi Räikkösen vaikka onkin nykyisin myöskin siel ralli autoilussa mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:46

en kyllä uskalla lähteä. minua pelottaa kova vauhti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:52

menisin