odotatko syksyn tv-ohjelmia? mitä erityisesti

onneksi kohta loppuu uusinnat ja alkaa uusia ja lomalta palaavia ohjelmia.
itse odotan salkkareita , kotikatua ja BB:tä ja tietty näit paranoormaaleja lapsia

Lisätty: 30.07.2009 - 09:06

oi, juu karjalan kunnailla...no se on aivan ehdoton nähtävä

Avainsanat: syksyn tv tarjonta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:54

Odotan niin montaa ohjelmaa syksyllä, etten edes muista mitä. No se kotimainen Diili on kuitenkin katsottava, ja kotimainen Muodin huipulla. Paranormaaleista lapsista en ole kuullutkaan. Valistakaa mua vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:51

Ehkä taas avaan Kaunarit, vaikka se on ihan hömppää. Mutta harmitonta sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 21:51

Samoin minäkin noita paranormaaleja lapsia. Riivatut talot kun on niin lälläreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:59

poliisikoira rex!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:59

En odota, koska en seuraa televisiosta mitään sarjaohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:06

Kyllä odotan : salkkareita kotikatua ja vielä kauniita ja rohkeita..vaikka onkin ihan saippua-sarjaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:14

Siis mikä juttu tää on...Mainoksis sanotaa et Poliisikoira Rex jatkuu syksyl ja ööö sano kans odottavansa Rexiä.Ehä se viel oo ees jääny tauolle,vai onks ne jotai uusia jaksoja.Salkkareita ootan...kuha eivät tee sitä et Kentauri on kunnostettu ja kaikki on hyvissä sielun ja ruumin voimis niiku mitää ei ois tapahtunu.Täydellisiä naisia odotan myös ja Poliisit sarjaa,siinä ku seurataa nyt syksyl myös Lappeenrannan poliisi paria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:21

Täytyy myöntää, että riggeä ja brookkea tulee taas varmaan seurattua. BB:tä myös. Jos vaan prison break,elikkäs pako alkaa, niin sitä (ihan favourite).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:50

Ehkä eniten urheilukanavalta tulevia mestiksen jääkiekkopelejä.
Ei ehkä kelpaa vastaukseksi, mutta en hirveästi seuraa sarjoja.
Kotikatu on tosin aina mielenkiintoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:00

Odotan. Eduskunnan kyselytunti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:24

Diiliii ja iltapäivän aivot ämpäriin-kaunareita,emmentaaleria,enpämuita tiedäkään ja Diiliii.

Lisätty: 30.07.2009 - 00:55

Unohdin "talo Ranskassa" ja Diiiliii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:47

enpä odottele, siihen vähään mitä jaksan katsella löytyy ohjelmia varmaan syksylläkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:07

Suomen totuuden hetki kiinnostaapi, ja olen kuullut huhua että karjalan kunnailla alkaisi taas syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 07:46

eipä juuri ole sellaisia ohjelmia telkkarissa mitä odottaisin,
ei kesällä eikä talvella,
hyvä unilääke TV kyllä on,
bunkassa kun sitä katselee, aina nukahtaa tuli mitä tuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:26

Odotan kovasti, että Sydämen asialla -sarjan uudet jaksot alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:48

Odotan Salkkareita kun ne alkaa. 24 on myös hyvä mutta on tullut jo katsottua niitä etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:53

salkat ja kaunarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:46

24h:ta odotan, olen katsonut kaikki edelliset tuotantokaudet. Pakoa myös, jatkuukohan se?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:41

Odotan Emmerdalea