Onko teillä kuvankäsittelyohjelma ja osaatteko käyttää sitä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 00:28

On,PhotoShop3 tai jokin nro>2,mutta olen surkea käyttäjä.Pitäis kokeilla ja treenailla,mutta en jaksa istua koneen ääressä niin kauaa,kait muuta kuin napsuilemassa.

Kysyjän kommentti

Minullakin on tässä uudessa koneessa, mutta en juurikaan ole yrittänyt tehdä muuta kuin rajaamaan kuvia ja kirjoittamaan päälle tekstiä, Mutta onhan siinä jo alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 21:38

Ei taida olla - en tiedä, ja jos onkin tuskin osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:38

on ja jotenkuten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:43

On, mutta ei hajuakaan miten sitä käytetään. En koe sitä kovin tarpeelliseksi. Kuvat jotka on koneella ovat siellä, ja miksi niitä pitäisi käsitellä? Puolestani saavat olla sellaisia kuin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:51

photoshop 7.0 on mut ei se ole vielä hallussa, pitäs ahkerasti kokeilla kaikkee ennenkuin sitten vois sanoo että osaan käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:07

On ja osaan käyttääkin jollain lailla, mutta en viitsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:48

On useitakin ja olen tehnyt niillä aikapaljon töitäkin yrityksien erilaisiin mainoksiin ja bannereihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:01

On.Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:13

On IrfanView, OlympusMestar ja niin on se AutoCad kuvan käsittely ohjelma myös. NisaDispleylll oli millä yrittäjänä tein 3D malleja. Nisa ja Cad on siltä varalta tallessa että halutessani voin katsoa tekemiäni malleja. Picasa3 on myös sillä löytää hyvin kuvan jonka haluaa hakea.
Muitakin valokuvan pilailu ohjelmia olen kokeillut.

Niin osaatko käyttää, se on laaja kysymys. Nuo valokuvat ei tuota tuskaa mutta suuremmat mallit vaati asiaan paneutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:36

jonkun verran 'photosoppaillut' , syksymmällä olen päättänyt aloittaa totisemman harrastelun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:08

On jo osaan, photoshop 9

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:41

on muutama kuvankäsittelyohjelma,
työni vuoksi joudun käyttämään ja opetellut osaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:34

Kyllä on ja jonkin verran osaan käyttää, ohjleman ominaisuudet tuntuu olevan lähes rajattomat joten pitäisi opetella lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:50

kyylä meillä on sellainen koneessa. Mutta en minä käytä sitä mieheni käyttää ja se on kyllä tosi kätevä juttu kun on sellainen koneella.