Totuuden hetki, kestäiskö sinun kanttisi mennä tv-ohjelmaan?

Voisitko mennä ohjelmaan totuuden hetki?
www.mtv3.fi/totuudenhetki/

Avainsanat: tv-ohjelma totuuden hetki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:37

ei

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 21:33

Kantti kestäisi, mutta ihmiset kaikkoaisivat ympäriltäni. Olen nimittäin liiankin suorapuheinen tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:37

voisin mä tohon mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 21:41

Kyllä kantti kestäisi, mutta voi olla että sukulaiset ja ystävät kaikkoaisi sen jälkeen. Eikä ole kiva elää lopun elämäänsä ilman yhtään sukulaista, ystävää tai tuttavaa. Niiden kysymyksetkin on niin ovelasti kieroja, että luulee vastaavansa oikein, mutta valhetestissä onkin vastannut toisin. On se rankkaa hommaa. Amerikoissa on tullut sen ohjelman myötä avioerojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:46

Täytyisi kyllä mennä valehtelemaan sinne, sillä niin paljon ystävät tietävät minusta tosi noloja juttuja- En varmasti voittaisi yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:21

Kyl kestäis kantti,mut en silti menis.Ei miust ois kiva koko Suomen maalle tiedostaa kauheen henkilökohtaisia asioitani.Onks ton ohjelman jälkee ihmisel enää minkää laista yksityisyyttä ku kaikki tietää ties kui yksityisiä ja salaisia asioita.varmaan kiva kulkea sen jälkee kadul ku ihmiset tuijottaa ja kuiskii et "hei tuol menee se...."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:23

En kyllä tuohon ohjelmaan menisi. Johonkin muuhun ehkä, niin mihin ? en mihinkään. kai :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:01

Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:28

Kyllä kantti kestäis, mínä nimenomaan olen hakenut tuohon ohjelmaan, mutta ikävä kyllä en saanu kutsua estraadille! HÖH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:40

luulenpa että sata ihmistä huokasee helpotuksesta kun ilmoitan etten mene tuohon ohjelmaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 00:54

Ei ehkä kestäis,mutta melkein olen ollut menossa niihin talo siellä ja täällä,Italiassa ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:08

Voisin ehkä tuohon totuuden hetkeen, mutta mihinkään maajusseihin sun muihin en menisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 05:19

Kyllä kantti sen kestää. On kestänyt pahempiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 06:13

Miks en menis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 07:12

jo vain menisin yrittämään sitä pääpalkintoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:28

Ei kestäisi. Enkä kyllä keksi yhtään sellaista ohjelmaa, mihin tahtoisin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:33

En minä suostuisi menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:09

No tuohan riippuu ihan täysin TV-ohjelmasta..

Höpö höpö BB- ja muut "tosi TV" + kisaohjelmat kiertäisin kaukaa - siellä tulisi vain munattua itsensä...

Tietotaitoni ei taida millään sektorilla riittää asiaohjelmiin ja kukaan tuskin on minun omista asioistani niin kiinnostunut että niitä jaksaisi kuunnella/katsoa - joten taatusti minua ei tulla pyytämään mihinkään ohjelmaan ja sen perusteella voipi sanoa että en menisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 09:35

en kehtais mennä , sen verran tulisin linsikammoiseksi ja ääni ei kulkis , ei kylläkään missään olis muussakaan tv ohjelmassa...kerran ois haastateltu turku tv, seen mutta kun näin sen kameran , muistin just , et linja-auto lähtee just , jot en antanutkan sitä haastattelua, syy olikin se , et meni pupupöksyyn ja ujous pulpahti pintaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:51

Ei kyllä kestäis,mulle tulis paniikki.