Mtä muita kuntoliikkeitä on ,kuin vatsaliike? Siis ihansellaisia, joita voi tehdä kotona ilman mitää laitteita tai välineitä?

Lisätty: 29.07.2009 - 18:45

Vastatkaa!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 21:30

jos teet vatsaa niin kannattaa tehdä myös selkää.. meet mahalleen kädet pään taa ja nostat ylös yläruumiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 18:59

Löytyisiköhän tuolta tarvittavia liikkeitä. Googlettamalla löydät varmasti lisää, ei niitä tässä oikein voi ruveta neuvomaan yksitellen.

Lähteet:
www.fysika.fi/venytys.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:17

Keppijumppa on ihan mukavaa..mutta ei ole laittaa ohjeita..

Kuminauha-jumppa on kans hyvää..kumpaakin voi harrastaa kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 19:31

Kaikenlaisia liikkeitä voi kotona kokeilla ja tehdä niitä mitkä tuntuu hyvälle. Ei siinä paljoa mielikuvitusta tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:34

Keppijumppaa minäkin aioin ehdottaa, mutta Liisukka jo ehti sen mainita vastauksessaan. Siinä periaatteena on se, että kädet ovat liikuteltaessa sellaisissa asennoissa, missä niitä muuten olisi mahdoton pitää. Varsinkin venytykset onnistuvat hyvin. Liikeratojen laajentaminen on helppoa eikä vaadi erikoisia laitteita. Kiertoliikkeet ovat turvallisia tehdä. Jostain kyllä löytyy ohjeita liikkeisiin, jotka kannattaa tehdä kepin avulla, Ja kepiksi kelpaa mopin varsi, mitään erityistä välinettä ei siihen tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 29.07.2009 - 19:39

Yksi tehoikkaimista vatsalihasliikkeistä, en muista nyt nimeä mutta tunnen jiu-jitsun kautta jonkunverran kehonrakentajia:
Mene selälle makaamaan ja polje pyörää ilmassa. Lähdevideossani oleva kolmas liike.

Lähteet:
www.internetvideot.com/index...amp;id=301

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:01

Kunnon vanhat etunojapunnerrukset :D Sitten käsinkohonta jos löytyy vain sopiva paikka. Ja voihan esim. käsipainoja improvisoida eri esineillä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:34

Ehdottomasti keppijumppa on kaiken A&O,jos kotona treeniä teet
www.edu.fi/pageLast.asp?path...4169,44172

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 22:50

Kirjastosta löytyy paljo kirjoja aiheeseen.Ite teen kotona liikkeitä vatsalle,selälle,käsille,hartioille,pakaroille,reisille,niska ja hartiat.Jokaiseen on löytyny liikkeitä kirjaston kirjoista,myös venyttelyyn.Itelläni on käsipainot,mut jos sellaisia ei oo ja haluut liikeisii vastusta,ni tyhjään pulloon vettä,myös kaupas käynnin jälkee kauppakassit käy...Molempiin käsiin kauppakassi,koukistat käsiä koukkuun ja suoraks vartalon edessä.Olkanivelille saat ku nostat käsiä sivul suorana ylös ja alas.Onhan noita liikkeitä vaik kui paljo eri kehon osille.Jos tekee vatsalihaksia on hyvä tehä samal myös selkälihaksia,niska jumppaan on hyvä yhdistää hartia jumppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:10

Kaikki on mahdollista, jos huoneistossasi on huonekaluja,joilla on tiiävästi massaa.