Heinäkuu lähenee loppuaan. Millainen se mielestänne on ollut? Toteutuivatko suunnitelmasi?

Kategorian voit itse valita.

Lisätty: 29.07.2009 - 20:04

Mukavaa, että kaikilla teillä on heinäkuu sujunut kivasti ja säätäkin on riittänyt. Olen kateellinen Liisukalle sillai hyvässä mielessä, kun olet tavannut napsulaisen. Meikäläisen heinäkuu on sujunut töitä tehden, vapailla reissuttu suunnitelmien mukaan Vuokatissa, Jyväskylässä ja Petäjävedellä messutaloja katsomassa. Suuri unelmani alkoi toteutumaan myöskin tässä kuussa...kasvihuone valmistuu pikku hiljaa ja aurinkoa ollut sopivasti. Ystävättäreni saapuu Hollannista tällä viikolla ja elokuullehan tässä sitten jo lähdetäänkin. Kyllä kesä on ihanaa aikaa...huokaa hän täällä syvään ja hartaudella.

Avainsanat: sää perhe työ haave loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 17:53

Kyllä kesä on mennyt suunnitelmia soveltaen ihan kivasti paitsi liian nopeasti kuten aina.On tehty ja laiskoteltu ja pikkusen matkailtu.Pääasiassa inspiroiden niin se on rentoututtavaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 17:53

Oikein mukava kuukausi, suurimman osan olin lomalla. Tuli tehtyä monenelaisia kivoja asioita ja vaikkasadetta piisasi, on joukossa ollut sentään aurinkoisiakin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:55

Onneksi on sen verran kokemusta ja suunnitelmia takana, että menee ilimoja piellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 18:07

Suunnitelmia heinäkuussa ei nyt niin ihmeitä ollutkaan, töissä käyden.
Ne mitä suunniteltiin myös onnistuivat eli Himoksen iskelmäfesrarit, käynti savonlinnassa tyttären syntymäpäivillä ja veneretki.
Niin ja tietysti nyt viikonloppuna taas savonlinnaan äidin synttäreille.
Säässä ei valittamista, aurinkoista ja lämmintä on ollut =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 18:52

Suurin piirtein. Lomalaisia oli kolmisen viikkoa ja loppuajan olenkin käyttänyt talonhoitoon ja hieman itseenikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 19:02

Ne mitä olin suunnitellut, myös toteutui. Jatkosta ei vielä tiedä, jotta meneekö elokuu suunnitelmien mukaan. Hyvät ilmat pääasiassa suosivat, joten kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:33

Ei mitään ihmeempiä suunitelmia ole ollut. Mennyt ihan mukavasti. Tuli vielä Sunnutai- iltana yllätys,kun Napsukaveri tuli moikkaamaan..ja saimme juoda kahvit saman pöydän ääressä..se loli Heinäkuun paras..päivä...ikimuistoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:49

Liian nopeasti, niinkuin kesät aina menee. Mutta onhan tässä vielä koko elokuu ja hyviä ilmoja jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:32

16 päivä asti oli ihanaa kun olin usassa :) nyt vaan koitan elää päivä kerrallaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:13

Loistava, matkaa on tehty autollakin muutama tuhat kilometriä . Suomessä on kauniita paikkoja määrättömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.07.2009 - 01:19

no juu ja jaa, väähn tylsähkö on ollut heinäkuu, kesäkuu oli paljon eloisampaa aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 10:33

nopiaa ihan liian nopiaan, vieratta kestitty kaikenkaikiaan pariviikoa ja reissattu maantiet ja mannut saaristojakin on kierrelty, mutta merelle paatilla en vielä ole ehtinyt, eilenkin oli kova tuuli, mutta ehkä sinne sitten enskuussa ehtii...tänään salon iltatorille torielämää katsastaan lähdemme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 12:31

No eipä ole ollut suuria toiveita. mutta miehelläni alkaa ensiviikolla kesäloma jos nyt sit pääsis matkailemaan jonnekkin lasten kanssa ennen kuin alkaa koulu aherrus.mutta silti on nopeesti tämäkin kesä mennyt niinkuin muutkin kesät yleensä.