Paljonko olet pyöräillyt tänä kesänä?

Sain äitienpäivälahjaksi matkamittarin fillariin ja tänä aamuna se näytti 311 km.

Avainsanat: pyöräily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:52

ei ole matkamittaria pyörässsäni, enkä ole laittanut ylös kilometrejä,
mutta en kuitenkaan yhtä paljon kuin Basilika.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:47

reilut 2000km

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:51

En lähellekään niin paljon kuin Basilika mutta kuitenkin kaikki mahdolliset matkat työmatkoista alkaen, säällä kuin säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:02

En metriäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:02

sen verran että kun katsoin pyörää on kumi mennyt puhki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:08

en yhtään, kävellyt vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:18

En paljon nimeksikään, jossain ihan pienillä lenkeillä käynyt tai kauppaan pyöräillyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:43

Vähän niinkuin tuo munkki. Siirtelin pyörää vähän lähemmäksi autotallissa, ostin paikkarasian, joten on vielä mahdollisuuksia. Tänään jopa olen puhunut pyörästäni ja sen korjaamisesta. Eikä se edes ole täällä missä minä nyt. Ehkä pyöräilen sitten enemmän Hurghadassa, kunhan pääsen sinne. Ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:58

Minulla ei ole matkamittaria, mutta jonkin verran olen pyöräillyt. Enemmänkin olisi voinut, mutta on ollut kaikenlaista puuhaa ja työssä raskasta, että välleen on huilattava kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 17:18

Olisikohan parin kerran lenkistä tullut yhteensä 6,7 km. Enemmän kuin viimevuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:23

Ei ole matkamittaria, mutta enemmän olen pyöräillyt kuin viime kesänä. Silloin minulla ei ollut pyörää. Nyt on vähän tullut pyöräiltyä, mutta aivan liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:23

selityksiä voisin keksiä , mutta en ole edes ulos tallista sitä siirtänyt , jot eipäs ole km tullut, eikä senttejäkään... laiskuus se laiskuus, no joskos sitten , kun joskus saisin sellaisen sähkölläpoljettavan fillarin, mutta en siitäkään ihan varmaksi luppaa mittää....keväällä sitä niin vanoi ,et sit tehään kesällä pyöräretkiä,mutta eipäs tuota ole kumpainenkaan , siis miehenikään pyöräillyt, no kesää on viellä jäljellä jos säitäkin pitelis , mut pelkään kuitenkin , ettei sitä fillaria tuolta tallista kuitenkaan auringonpaisteeseen saada.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:07

En ole pyöräillyt tänä kesänä yhtään. Työmatkan kuljen kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:24

En ole koskenutkaan pyörään tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:36

Matkamittari ei toimi pyörässä. Ei kovin paljon.100-150km luulisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:41

En yhtään, en omista pyörää. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:56

Matkamittari toimii,ykskaks katsoin lukemaa,>1500 ja aivan huomaamatta,sain asennettua loppukesällä viime vuonna eli runsas tonni rikki tänä kesänä meni rikki!Kaikki hyötyliikennettä välillä koti-tori-kasvimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:20

En ole laskenut maileja mutta joka päivä tulee jopoiltua vähintään 25km.
Joten aika monta sataa on tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:35

en yhtään.. ehkä ihan kesäkuun alussa muutaman kilsan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:15

Ehkä parisataa kilometriä huvi ja hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 01:03

vähemmän kuin vuosikymmeniin, alle tonni mittarissa (vähän hävettää) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 11:27

Ei ole matkamittaria polkupyörässä. mutta kyllä on jonkun verran tullut pyöräiltyä. kun minulla on uusi citymaastopyörä. Enempi olis parempi vieläkin harrastaa sitä pyöräilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 17:30

~500km