Kertokaas, paljonko kodissanne on neliöitä ja montako ihmistä teitä perheessä on!

Käytiin miehen kanssa katsomassa uutta omakotitaloa, jossa 95 neliötä + runsaasti varastotilaa sekä pää- että ulkorakennuksessa. Nyt meillä huomattavasti isompi asunto. Kauheasti kiinnostais ryhtyä asuntokaupoille, mutta onko talo liian pieni kolmelle ihmiselle. Siis me ihmiset kyllä mahdumme, mutta tavaroita jouduttais karsimaan.

Avainsanat: asunnon koko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 17:58

Meitil ollunna tää 91 neliöö, muksut muuttaneet poijes ja nyt kahestaa asustellaan + kaks kissaa.... pikkasen turhan iso kahelle ajatellen myöskin yhtiövastiketta, kolme huonetta ja keittiö riittäis, et ois tuo yks ns. ylimääränen huone sit vaikkapa yövieraille. Kyllähän me ollaan asuttu, pojat silloin koton viel, niin kaksiossakin ja neliöit ei montaa ollunna, mutta kun miekii silloin opiskelin, ja mukelot koulus, nii pienelthän tuo tuntu (jotain 50m2), mut hyvinhän siinkin mahuttii asusteleen, vaik se meitin kaikkien kolmen läksyjen teko vähän hankalaa silloin ja pikkunen vauveli viel sit lisänä siin... sanosin, jot teille riittävä, ettei jopa liian iso... hankkiutuisin kaikest liioist tavaroist eroon, tms:), jos ei nyt ihka antiikkia, antiikkia, vaan natinkia natinkia enemminkin:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:46

kahdelle henkilölle ja yhdelle koiralle aivan riittävästi neliöitä,
paitsi ei lisätila koskaan pahitteeksi olisi.

muuttaminen on terveellistä välillä,
jos malttaa luopua turhasta roinasta mitä tulee kerättyä " jos joskus tarttis"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:52

Pienesti asumme poikani kanssa, vain n. 60 neliötä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:08

noin 100 ,1 ihminen,ei eläimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:09

Plööh, noin 60 neliötä yksin asustelen kattejen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:14

oiskos jotain 120 neliötä, kahdeskerroksessa ja piharakennuksia 6 eritarkoituksiin.. ...meitä ois täällä 2 kahdella jalalla kulkijaa ja 2 neljällä eli nuo kisulit....4 huoneta ja keittiö...sauna ja parveke...kaapeja on ihan kivasti, mutta saneerattavaa tavaraa ois kans yllinkyllin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 17:17

Vaivaiset 125 kahdelle enemmän vaivaiselle, joista toinen viikottain vaivaisenluisin varpain vaivalloisesti vaeltelee ylä- ja alakerran väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:19

Muistaakseni 43,5 neliötä + iso parveke. Vain kissa ja minä, joten hyvin mahdumme. Tavaraa sais poistaa paljon, niin olis enempi liikkumatilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:33

vuokralla yli 2 ha ja 2 pipoa, sekä lukematon määrä muita menninkäisiä. tosin karhu puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:37

Kahdelle riittävät hyvin nämä neliöt pienessä omakotitalossa..oiskohan niitä vähän alle 100. Aitta pihapiirissä ja valmistuva kasvi-oleskeluhuone ja rannassa mökki jossa noin 50 neliötä. Oikein mukavasti mahdutaan ja nyyh, kun ei ole sitä Vilma-kissaakaan enää ja pikku-Hiskikin sai uuden kodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 18:14

Meitä täällä asustaa mie, mies ja kissa 120 neliön omakotitalossa järvenrannalla.
Piharakennus, missä on autokatos, autotalli, siisti varasto ja puu varasto, neliöitä muistaakseni 60.
Rantasauna oleskelutuvalla ja keittokomerolla noin 30 neliöö.
Tavaraa ei liikaa, hyvin mahdumme ja lapsetkin mahtuu hyvin kyläilemään =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:15

En tiedä tarkkaa nelömäärää,kumminkin omakotitalossa(RINTAMAMIES). 2 henkeä....
Tuulikki ampase kiini vaan jos talo kiinostaa,kyllä teile riittää. Nyt on hyvä syy luopua ylimääräisestä tavarasta..että menoksi vaan kauppoja tekemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:26

135 neliöö, minä, isäntä ja kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:34

Tässä asunnossa on 65 neliöö ja toisessa kaupungissa olevassa 49. Tuo pienempi menee kyllä pian myyntiin, ei tässä ole mitään järkeä asua kahdessa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:36

joku 120, ja 3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:16

96/2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 08:39

Meillä on 167 neliötä ja 2 henkeä meitä enää tässä asuu , 2 lasta on muuttanut pois.