Mitäs olet suunnitellut tälle illalle?

Minulla luvassa rahanmenoa kun menen ostamaan rippilahjaa sukulaistytölle ja synttärilahjaa omalle lapselle.

Avainsanat: illan ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 16:20

Varmaan olen taas superlapsenvahti-täti ja riehun vuoden ja kolmen kuukauden ikäisen pikkupojan kanssa. Ihan tässä kotosalla varmaan vietän iltaa, nyt ainakaan ei jaksa lähteä mihinkään kun juuri söin mahani täyteen roskaruokaa grillillä. Hyi hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:48

kryptologian tutkimista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:53

Pari viime yötä huonosti nukuttuna, taidan ihan vaan olla tekemättä varsinaisesti mitään. Paitsi taitelen kirvoja vastaan pikku puutarhassani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:03

Töitä, kunnes tulee pimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:10

Elokuvan katselua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:10

kymijoelle kalareissua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:34

Ei mitään ihmeempää.Aikaisin nukkumaan kun aamulla on aikainen lähtö naapurin vanhan herran kanssa lähteä savusaunaa lämmittämään ja saunoakin pitäisi. Kokemus joka on mielenkiintoinen kokonaisuus :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:48

Menen ehkä uudelleen kasvimaalle, tai sitten vain saunon ja juon tuota valkkarilootaa tyhjemmäksi, ettei pääse vain happanemaan. Laitan myös jotain salaattia uusista kesävihanneksista, sipulista kesäkurpitsasta ja lehtisalaatista, joita poimin viljelyksiltäni. Tänään voi olla viimeinen kesäilta täällä maalla, ensi viikonlopun olen kaupungissa, ja useinhan kesä on loppunut tähän kuunvaihteeseen. Toivottavasti ei nyt ihan vielä lopu. Tänäänkin on ollut niin ihana päivä, ihan hiki tuli tuolla pellolla huhkiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:00

Keräsin punaisia viinimarjoja ja nyt lähden elämäntoverini avuksi, kun kasvihuoneeseen laitetaan kattoa valokatteesta....siis rakennamme hitaasti, mutta taitavasti. Sit vaan lepoa loppuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 17:16

Rauhanomaista joutenoloa, päivän nauhoitusten katsominen, plantaasin kiertäminen iltalenkiksi ja kenties jokin juoma nestetasapainon säilyttämiseksi. Ja yömyssyt tietenkin. Eiköhän se noilla eväillä kulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:16

Tuli ravattua tuolla metsässä kolme tuntia sienien ja mustikoiden perässä, niin eiköhän ilta mene tässä napsutellessa ja telkkaria katsoessa. Niin ja niitä sieniä putsatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:30

nyt tuntuu pienten päikkärien jälkeen olokin jo pirteemmältä, et joskos sitä nyt sitten hetkeksi tuonne pihamaalle kukkia kasteleen ja nyppimään , ja muuten vaan raikkaaseen kesäiltaan käyskenteleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:53

kaikkee olin suunnitellut
mut isäntä ilmoitti jäävänsä ylitöihin
nyt lähdetään tyttären kanssa Myrtsiin
hyvää illan jatkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 18:00

syömhä ja makuamaha. ei tätyy viikinki pihistää ennen puoliyhdeksän uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:13

Töistä kotiuduin tuossa klo 5 jälkeen. Kahvit keitin ja selasin päivän postin.
Uimassa kävin äsken. Astianpesukoneen tyhjennys.
Tyttärelle soitan ja vähän Napsuttelen.
Kohtahan sitä jo voi kultsin kainaloon köllähtää ja käydä keräämään voimia huomiselle työpäivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:25

Eipä täs sen kummosempaa näin arkena, napsuttelen, kattelen telkkuu (mitähän uusintoja sielt tänään tulee, höh), seurailen pesisten etenemist, tiskit on jo laitettuna ja aamuks viel pitäis laittaa kahvit latinkii, aikanen herätys jälleen röihin (työmaalle, maalta se tuntuukin kun tuo työmatka on pidentyny niin pirskatisti), kissat ulkoilutettu/ruokittu. Salamii napostelen, niit pikkiriillisii jutskii, ja oottelen huomisii työkamuni synttäreit:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:27

Saunaa ja ehkä joku leffa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:04

ei kummosempaa, jos jotain jaksais viel tehä.. varmaan koneellisen pyykkii vois pestä, naaman nyppimistä ja töllöö ku sielt noi csi:t ja diilit tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:55

Diili pitää katsoa telkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:10

Viritin grillin ja kutsuin naapuriystävän makkaravihanneksille,loppujen lopuksi korkkasin viinipullonkin ja kohta oli kolmas naapuri lasillisella,kiva seurallinen hetkinen yhdessä,jatkoin vielä imurointia.Päivällä kasvimaalla hakemassa salaattia,mutta taivas tummeni sihen malliin,mutta ei tullut sadetta vaan kirkastui komeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:18

Yritin etsiä pyöränrengasta, mutta on niin harvinainen koko että ei löytynyt ja kaupat meni kiinni. Paras kauppa näissä jutuissa jää huomiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:36

ooon vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:17

Kirsikan säilöntää harrastin.