jos juo kupin kahvia, paljonko täytyy juoda vettä että järjestelmän nestetasapaino säilyy entisellä tasolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:32

kysytkö sinä ihan tosissaan,kahvihan on pääosin vettä,ei siihen tarvitse vettä juoda päälle

Lisätty: 29.07.2009 - 16:18

palisanteri en kyllä millään pysty uskomaan tuohon,että pitäisi juoda vettä 1 lasillinen

Lisätty: 29.07.2009 - 16:25

kotona ollessa pitäisi juoda hikoilun takia 5 litraa vettä päivittäin,ehkä sen takia kahvilla ei ole merkitystä,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:28

Itselläni on tapana juoda aina kahvin kanssa lasillinen vettä. en tiedä, onko se oikea määrä, jotenkin tullut vaan tavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:36

Tämä anonymos näkyy kyselevän muitakin yliluonnollisia. Join juuri kupillisen kahvia saa nähdä paljonko vaatti muuta päälle?
Minä yleensä kuuntelen kehoni ääntä enkä täyttymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:51

kahvihan on diureetti, se poistaa nestettä elimistöstä niinkuin tee myös, tai alkoholi.
yhtä kupillista kohti lasillinen vettä ( noin arvio)

Lisätty: 29.07.2009 - 16:21

munkki, en kyllä minäkään usko, mutta minkäs voi jos ohjeistus on sellainen jonkun viisaan keksimänä.
itse juon kupillisen kahvia aamulla ja moninkertaisen määrän vettä päivänmittaan,
sillä ei ihminen elä ainoastaan leivästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:10

varmaankin yksi lasillinen per kahvikuppi, tosin itse en niin tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:51

Kyllä kahvin jälkeen on juostava wessassa enemmän kuin ilman kahvia, eli on se sellainen diureetti, eli nesteenpoistaja. Joten ainakin saman verran ilmeisesti olisi juotava vettä kuin kahviakin. Mutta en minä kyllä juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 17:14

Miten niin vettä päälle että nestetasapaino säilyisi. Enemmän sitä vessassa pitää juosta mitä enemmän juo. Sama se onko se kahvia, vettä, kaljaa tai vaikkapa siideriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:57

Kuppi kahvia+lasillinen vettä,pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:18

Kuppi kupista.