mitä hilloa tai hyydykettä käyttätte leipäjuuston kanssa ,kun sellaista syötte, vai käytättekös ilman hilloja ym.. lisäkkeitä.. ?

just sellaista tässä napostelen, jossa on mustaherukka hilloa, mutta mieheni taas pitää siitä lakkahillon kanssa...

Avainsanat: leipäjuusto lakkahillo mustaherukkahillo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 15:54

Leipäjuustoa ja vadelmia tai mansikoita tai vastaavia hilloja.... tai jopa pelkiltään...

Kysyjän kommentti

olet minun lisäksi ainoa tässä poppoossa joka syö leipäjuustoa muullakin hillolla , kuin lakkahillolla, itse en pidä lakkahillosta laisinkaan, jotta sen takia en syö leipäjuustoa lakkahillolla..... siksi on hyvä kuulla , et meitä o edes kaksi , jotka ei syö ....leipäjuustoa lakkahillolla....:))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:44

Kyä mun mielestä lakkahillo on se ainoa oikea leipäjuuston kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:48

en ole syönyt kuin jouluna tätä juustoa. Ja sen kanssa oli kyllä lakkahilloa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:09

Nyt alkoi kuola valumaan taas, lakkahilloa sen pitää olla. Joku vuosi taaksepäin , emmental juustoa pyöräytettiin kuumassa pannussa hetki ja viereen lakkoja ja jälkiruoka oli siinä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:13

yleensä syön ilman mitään, mut hillojen kanssa on tosi hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

Lakkahillon kanssa parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:15

Tykkään narskutella sitä ihan sellaisenaan kahvin kanssa. Arvokasta ja hyvää herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:11

en käytä hilloja leivän kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:23

Silloin harvoin kun leipäjuustoa saa niin kyllä se lakkahillo on aivan ehdoton.
Mutta mikä vain muukin hillo menisi paremman puutteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:29

Maku on parhain sellaisenaan. Tulee syötyä aika usein. Ehkä leivän päällä ilman hilloja.Perinteisesti tietysti lakkahillo kruunaa sen kokonaisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:52

En tarvitse siihen mitää kyytipoikaa, mutta onhan se herkkua kermassa lämmitettynä kuuman lakkahillon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 17:09

Ilman hilloja minä sen syön. Kun en kauheesti ole noitten makeitten perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:40

Lakkahillo sopii parhaiten. Joskus olen laittanut vadelmahilloa ja hyvää sekin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 18:18

Mmmm Nam, että tuli vesi kielelle. Sanon leipäjuustoa narskujuustoksi, se on hyvää hieman lämmitettynä ja ehdottomasti lakkahillon kanssa.
Tuo nimitys narsku jäi siitä kun tyttäreni pienenä ollessaan pyysi narskujuustoa ja siitä lähtien se on ollut meillä sillä nimellä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:03

Kyl kai se pitäis lakkahillolla syödä
itse nautin sen ohuina pitkinä paloina
ah ihanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:03

lakkaa sitä täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:13

Siinä paketissahan on pieni lakkahillorasia mukana,
yleensä tulee samaan aikaan syötyä kummatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 23:19

Lakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:18

lakkahillohan se 'perinne'resepti on, mutta olen syönyt jopa mustikkahillon kanssa eikä ollut yhtään hassumpaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:14

Lakkahillo on sea inoa oikea ja itsetehty.
mieluiten nautin tuosta herkusta leikaten sen paloiksi ja kahviin sekoittaen.