Mikä on kaikkein tärkeintä elämässä tai kalleinta? Mistä et millään luopuis.

Avainsanat: tärkeintä omassa elämässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:09

perhe,läheiset, ystävät , koti, otto ja onni....kisulit...niin ja tämä terveys .... joka on jäljellä...

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA: Kyllä se näin on mitä kerrot minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:05

Henkikullasta en ainakaan ihan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:14

itsekkäänä ihmisenä ajattelen, oma terveys,
että jaksaa hoitaa sitä joka sen on jo menettänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:15

Siinähän se tuli;oma terveys ja sitä kautta vapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:17

Minä ajattelin ensin että en luopuisi itsestäni, mutta harkittuani kysymystä, en halua rakkaitteni kiintymyksestä luopua joka suusanallisesti minulle sanotaan, Sanoma on ollut selkeä yli 25 vuotta ja muutama vuosi päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:17

Kyllähän se terveys on itsekkäästi ajatellen. Ainoastaan poikani menee vain sen edelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:22

Lapseni menee kaiken muun edelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:12

Rahallisesti ei voi mitään mitata, sillä rahalla saa kuitenkin uutta. Mutta lapsia eikä läheisiään ei saa millään hinnalla eikä konstilla takaisin jos heidät kerran viimeisen menettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 16:12

hengestäni varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:58

Lähiperheeni on rakkainta minulle. Heistä en luopuisi mistään hinnasta. Sitten tulee seuraavana oma terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:59

Kolme aikuista lastani, sekä heidän lapsensa ja puolisoni sekä äitini haluaisin pitää lähellä itseäni, niin että ymmärtäisin heidän merkityksensä vielä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:54

Vapaus elää vapaassa maassa ilman pahempaa kontrollia, paikkakunnanvaihtamisen vapaus, sananvapaus, demokratia...ääh... kyllä te ymmärrätte mitä vapauteen kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:09

Jos kysymys henkilöityy vain minuun niin se on kyllä terveys,
materiaali puuttuminen ei tapa, mutta ilman päätä on vaikea jatkaa taivalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:10

Henkikulta on tääläki.