Jääkö teillä joku laulu mieleen soimaan? mulle kyllä käy usein niin että jää sama levy soimaan päähän.

Avainsanat: jääkö levy päähän soimaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 19:22

Kyllä jää melko usein. Varsinkin aamulla ennen töihin lähtöä jos sattuu kuulumaan hyvä tarttuva kappale, niin se soi pitkälle päivään. Usein töissä saatan päästää ilmoille pienen pätkän kappaleesta ja kohta se on jo jonkun työkaverin päässä soimassa.
Tänä aamuna jäi soimaan: Teuvo, ota minut kyytiin

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo kyllä sen näin sit tuppaa olemaan täällä monellakin. oli taas vähän vaikee päättä parasta vastausta. SIIS KIITOS MYÖS MUILLEKIN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:11

Liian usein jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:14

Tarkoitakohan sitä "korvamatoa"mistä kyselin vähän aikaa sitten?Pyöri ensteks vähän aikaa sitten Norjan Euroviisu,sitten vanha sävel jostain tv-sarjasta "dingdong amore",nyt onneksi ei mikään.Epäilin,että on alkavan höperyyden merkki,mutta Timppa ehdotti olevan esiintyvillä taiteilijoilla ns.vikana ja sitähän mä olenkin ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:21

Yleensä aina joku sävelmä ynisee pääkopassa enemmän tai vähemmän. Tauti on ankara ja loputon, Patet:n korvamato.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:36

Kyllä,aina silloin tällöin joku kipale jää soimaan päähän, monasti vielä se sattuu olemaan joku todella ärsyttävä ränkytys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:42

kyllä joskus käy niin, onneksi ei kovin usein kun haluaisin päähäni muutakin toimintaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:11

kyllä usein ja se ottaa pähän, kun hyräilee jotain kohtaa, eikä muista miten se loppu menee, ei säveltä eikä sanoja.....sellainen biisi saa puhkumaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:13

Kyllä useinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:16

Jää, joskus se ärsyttää ja joskus ei :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:10

Vaikka kuinka moni. Niistä pääsen sillä eroon, kun laulaa luikautan variksen ääntä muistuttavalla äänelläni sitä piisiä sen mitä muistan. Oma korva ei kestä, joten se loppuu siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:14

jjoo tällä hetkellä keri hilson - knock you down

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:56

Vaikka en kuuntele musiikkia, niin jostain niitä vaan tarttuu ja jäävät soimaan päähän. Onneksi ei usein. Itseäni ärsyttää, jos joku sarjan tunnari jää soimaan päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 20:43

Juu kyllä jää.
Nykyään erittäin usein joku lastenlaulu.
Muumia katsellaan päivittäin joten se tunnusmusiikki yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:11

Aina joku jää soimaan välil ja ku oon laittanu sen iPodiin ni sit ykskaks ei siedäkään kuulla enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 15:58

Yleensä jokin kauhea hittirenkutus jää valitettavasti soimaan korvien väliin jopa koko päiväksi.