Monestikko uitte tänä kesänä? minä uin 5 kertaa. mutta ei sitä tiedä jos vielä sinne järveen pulahtas, vaikka jaakko jo kylmän

kiven jo heittikin. mutta en tiedä onko vesi nyt sit sen jälkeen kylmennyt. vai onko lie taikauskoa sekin.

Avainsanat: montako kertaa tuli uitua kesällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:26

Olen uinut tänän kesänä huomattavasti enemmän kuin viime kesänä, mutta en laskenut, kuinka monta kertaa. Varmaankin aika lähellä samaa viittä. Joka kerta, kun olen mennyt, olen ajatellut, että tämä saattaa olla jo viimeinen uintikerta, ja olen ikäänkuin hyvästellyt rakkaan rantani seuraavaa kesää varten. Rakastan uimista, mutta veden on oltava riittävän lämmintä, kylmissä vesissä en ui ja avantouinti on minusta kauhistus.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. minulla kyllä' jäi nyt si 5 kertaan järvessä uinti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:09

En ole uintikertoja laskenut, mutta enemmän kuin 10 tähän mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:25

Lukemattomat kerrat,eilen viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:36

Tähän mennessä olen uinut kaksikertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:43

kyllä olen uinut usein:)laskuissa ei pysy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:57

Kerran olen uinut. Ja vesi oli kylmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:09

Tilastojen tekeminen on vielä pahasti kesken, koska uintikausi jatkuu vielä ainakin elokuun loppuun saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:13

olen uinut , mutta meitin lammessa ei vesi ole kylmää 20 sateist, eikä merkiäkään jaskan kylmäst kivest...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:16

Vasta kaksi kertaa olen uinut. En tiedä jääkö siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:27

Kaksi kertaa tänä kesänä: edellisestä kerrasta olikin sitten varmaan viisi vuotta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:41

En ole kertoja laskenut, minulla on pihalla uima-allas, sekä 1/ 3 osuus Nauvossa sijaitsevasta saaresta ja rantaosuutta 1,5 km, kerran olen käynyt siellä tänä kesänä päivän verran , mieheni korjasi agrigaatin ja lautat rajoittavat saarella asumisen kesäaikaan, ei ole muuten levää piha-altaassa ollut 15 vuoteen.Olen pulikoinut noin 42 kertaa vedessä tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:08

Saivat minut houkuteltua kastautumaan Saimaaseen. Se riitti, ainakin täällä Suomen vesistöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:12

en ole uinut luonnonvesissä enkä altaissakaan tänä kesänä veilä.
enkä aio uida vasta kuin Islannissa Blue Lagoonilla elokuun puolenvälin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:15

en ole uinut kertaakaan, vaikka olin 3vkoa floridassakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:28

Liian vähän :( En varmaan kymmentäkään kertaa, jos tässä vähän laskeskelen ja muistelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:54

En ole laskenut kertoja, mutta uinut olen ja aion vielä uida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 17:40

Ei ole tullutt laskettua.Pitääkin ensi vuodeksi tehdä uintipäiväkirja. Kyllä on mukavaa puulämmitteinen sauna ja vasta tehty vasta ja järvi ihan rannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 18:21

En ole pitänyt lukua, mutta paljon. Eilenkin kävi kolme kertaa.
On niitä varmaan useita kymmeniä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:06

Pari tuntia sitten viimeksi hammaslahdella.
Jos olisin pitänyt tukkimiehenkirjanpitoa, olisi viivoja jo varmasti kolmesataa.