Mitähän nappulaa painelen, kun kursori pompsahtaa aina jonnekin keskelle tekstiä ? Onko tuossa vasemmassa alalaidassa joku

ihmenappula, jota sohaisemalla olenkin aivan eri rivillä. Mistäs nuo nappuloiden (=näppäimistön) selitykset oikein löytyivätkään. Nimimerkki "Ei käynyt tietokoneen ajokoulua"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:00

joo sillen voi käydä kun äkkiä sohaisee jonnekkin nappulaan. mullekkin välillä käy niin. en minäkään ole tähän ajokoulua käynyt. itse täytyy opetella käyttämään. nyt kun on uusi kone ja uudet kujeet mullakin täällä.

Kysyjän kommentti

Jotain opeteltavaa tässä koneessa on koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 13:06

Mulla on vaan pöytäkone,en ole tykännyt läppärin hiirestä(siitä näppäimistön alla olevasta palkista?)olen näpytellyt naapurissa sillä,mutta hän pistää mulle irtohiiren kiinni.Joskus tästäkin häviää kursori,mutta yleensä hiiren lanka vähän irti,pitäis hankkia langaton.Eikä tääkään ole käynyt kouluja ja kursseja,edes alkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:17

Ohjeet löytyvät vaikka täältä.
windowshelp.microsoft.com/Wi...d1035.mspx
ja
www.kaapeli.fi/visio/atkabc/sivu3.html

Mistä tunnistaa oikean nörtin?
- Se hakee hiirtä pankkiautomaatilla asioidessaan.

***

Mikä saa nörtin hulluksi?
-Keyboard not found - Press any key to continue...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:21

Täältä voi kysyä ratkaisua ongelmaan:
support.microsoft.com/
Voit asentaa myös omat asetukset näppylöihisi:
support.microsoft.com/kb/843...#appliesto

Lisätty: 29.07.2009 - 13:36

Tällä ohjelmalla ei tarvitse näppäimistöä eikä hiirtä voi tökkiä sormella:
windows.microsoft.com/fi-FI/...dows-touch

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 15:02

Sama vika Rahikaisella. Läppärin kursori pomppaa ihan itsestään johonkin lauseen ja sanankin keskelle. Sitten tuleekin mukavaa luettavaa. Tarkkana saa olla. Pöytäkoneella ei sitä ongelmaa ole.