Käytkö vielä huvipuistoissa ? Mikä on paras ja mikä paras laite siellä ?

Minulle tietenkin ainoa ja oikea on ollut Linnanmäki ja siellä Vuoristorata. Siinä piti aina huutaa alastullessa, vaikka en koskaan ymmärtänyt miksi. Enää en käy missään huvipuistossa, kierrän ne kaukaa. Valot ja äänet rasittavat, eikä siellä ole mitään hauskaa.

Avainsanat: linnanmäki huvipuisto vuoristorata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 17:02

Maanantaina kävin lintsillä katsastamassa tunnelman ja muutamaan laitteeseenkin uskaltauduin.
Särkänniemessä olen käynyt viimeksi joskus 80-luvun alussa eli siellä on varmaankin laitteet jo hieman saattaneet vaihtua.
Ikivihrein lintsillä on mielestäni vuoristorata.

Kysyjän kommentti

Meitä Lintsi-faneja on täällä useampikin. Enää en sinne tosin kaipaile, mutta Lintsi on paras !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 12:47

Kroppa vetäisi mutta pää ei enää kestä. Kun vielä kävin niin kaikki mahdolliset hurjat härvelit tuli testattua. Maailmanpyörää kiersin kuin kissa kuumaa puuroa. Kamala hökötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:48

En ole nyt viime aikoina käynyt huvipuistoissa. Kun en uskalla muutenkaan mennä niihin hurjiin laitteisiin siellä. on siellä paljon hyviä laitteita, mutta kun ei vaan uskalla mennä niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:48

Ei minun pää kestä niitä kieputtimia ja pyörittimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 12:50

Lintsi,Lintsi se ainoa oikea.En käy,mutta jos olis pientä seuraa haluaisin käydä.Vuoristorata oli kait liian hurja,mutta se niinkuin lentokone,joka kieppui ja kääntyi,kutsuimme nuorina "munat"oli hauska. Autorata kiva törmäilypaikka,enpä edes tiedä mitä laitteita nykyään siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:39

Kävin viimeksi huvipuistossa noin kolmisen vuotta sitten, linnanmäellä, ja kyllä se taitaa olla se paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:45

nyt olen jo anatnut itselleni luvan olla menemättä kun lapset on niin isoja, että osaavat ilman meitäkin kieputtaa: )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:59

Lintsi on paras ja siellä on kyllä paljon hyviä laitteita. Kaikki laitteet, joissa pyöritään pää alaspäin on minun suosikkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:27

lintsillä ja särkäsä tuli paljon käytyä, myöhemmin lastenlasten kanssa puuhamaassa joka kesä, nyt olen jo jätänyt nekin talssimiset vähemmälle, kontit ei jaksa, enkä itsekkään...sielläkin on meno niin hurjaa, et ei ehdi pää kääntyä sitämukaan kuin tarvis 2 lapsen kans....powerparkissa kävästiin, mutta ei siellä niissä laiteissa laisinkaan , kahvil ja munkilla sekä jätskillä kävästiin , eikä mennyt nuppi yhtän sekaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:16

en ole käynyt.. se on tosi kallista puuhaa.. haluisin kyllä mennä.. kaikki hurjat laitteet on kivoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:35

Särkänniemessä ja Lintsillä olen käynyt,
vuoristorata tietysti paras.

sekä Six Flags Great America, Chicago:
www.sixflags.com/greatAmeric...index.aspx
sielläpäs päivä hurahti niin ettei huomannutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:42

Lintsillä olen käynyt usein joskus lapsen ollessa nuori. Vuoristorataa kiersin paljon. Oli sitä vauhdin hurmaa siinä. Joissakin kieputtimissakin olin, mutta niissä tuli aina paha olo. Vihreänä tulin ulos sieltä ja lähimpään puskaan okselle. En menisi enään mihinkään värkkiin enkä härveliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:00

Kävimme Maarianhaminassa sellasessa kiertävässä huvipuistossa, se saa riittää tälle kesälle. Tytölle riittää vielä leppäkerttujuna ja sama hyvä mieli tulee ihan normi leikkipuistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 21:32

Kävin lintsillä täs yhen muijan kaa ja siel oli hauskinta se kunnon vanha vuoristorata. Sitten olis varmaa se vonkaputous/hurjakuru.