miten saa tehtyä ♥ ? mistä pitää painaa että saa tehtyä ♥ ?

Lisätty: 29.07.2009 - 13:25

kopion tämän, niin haluan tietää miten tämä tehdään!!!!!!!!!!!

Lisätty: 29.07.2009 - 16:59

minulla on läppäri niin mistä kolmosesta painan????
kun laitan caps lock päälle ja painan Alt+3=NIIN EI SE SYDÄN TULE!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 14:55

♥♥
narraatkos Pate?
♥♥
♂ ♀ ♪ ♫

Lisätty: 29.07.2009 - 16:46

caps lock päälle ja ALT + 3 = sydän

Lisätty: 29.07.2009 - 18:20

Erikoismerkit esim. sydän-merkki saadaan ascii-koodien avulla. Ascii-koodit laitetaan ALT-näppäimen sekä näppäimistön laskinosan (näppäimistön oikea reuna) numeroiden avulla, Num Lock täytyy olla päällä.
se kolmonen täytyy ottaa sieltä laskinosasta, jos sellainen on näppäimistössä
tuolla niitä merkkejä on muutamia:
koti.mbnet.fi/petteria/winku...tent15.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2009 - 12:42

No sähän teit ne jo

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2009 - 12:53

Muistelehan mitä teit että sait nuo näkyviin. Kerro sitten meillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 13:14

Minä en kyllä tiedä mistä painoit että sait tollaiset merkit. olis kiva tietää et mistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.07.2009 - 13:41

siehän osaat jo, ei hätää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:08

väritäppäs ne vielä, et taida osatakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 14:25

Jumppis kiltti-nörtti ♥kerro edes kuin tehdään tavallinen *sydän♥,mitä näppylöitä painetaan yht´aikaa,pliis!Hauais oppia edes sen!♥♥♥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 15:34

No kertokaa nyt te nerot tyhmemmällekin, että MITEN noi sydämmet oikein saa aikaiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2009 - 16:17

Onko toi joku salaisuus, kun kukaan ei suostu kertomaan miten ne tehdään. En osaa minäkään, ja olis kiva osata. Vai panetteko meitä tyhmiä halvalla, kun itse osaatte enemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 16:32

♥ Paina alt- näppäintä ja näppäimistösi oikeasta laidasta niistä numeroista kolmosta.
Toivottavasti ymmärsit :) ♥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2009 - 19:46

No voi hitto !! Arvatkaapa ärsyttääkö ??? Ei onnistu, vaikka kuinka teen teidän ohjeiden mukaan !!
Ei tuu sydäntä !!!!!!!!! Onko miulla vanha näppäimistö vai missä vika ?????????
Apuva, minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä !!!!!!!